Nybörjare och gröngöling :)

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Pezen
    • October 2012
    • 3

    Nybörjare och gröngöling :)

    Hej! Jag tänkte starta upp ett akvarium och pluggar om allt och alla fiskar för fullt! Är det någon som har erfarenhet av Kardinaltetror och Svarta slöjstjärtar tillsammans?
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    #2
    Slöjstjärtarna kommer nog att trivas eftersom de kan smaska i sig kardinalerna
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Pezen
      • October 2012
      • 3

      #3
      Attans! Det var det jag misstänkte

      Kommentar

      • Ken Olofsson
        • November 2006
        • 8014

        #4
        det är väl generellt så med slöjjisar att allt som kan komma in i munnen
        åker in i munnen.

        skulle de ha problem med en ex kardinal som är för stor, dvs fullvuxen kardinal
        och en icke fullvuxen slöjjis, så tuggar de ner kardinalen i mindre bitar.


        ungefär som vi gör med grisar och kalvar, vi delar på dom till lämpliga tuggbara bitar....




        .
        Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
        Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:

        Kommentar

        • Pezen
          • October 2012
          • 3

          #5
          Då får det nog bli ett eget akvarium till slöjjisarna Och tack så mycket för hjälpen

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Administrator

            • December 2001
            • 48148

            #6
            Ursprungligen postat av Pezen
            Då får det nog bli ett eget akvarium till slöjjisarna Och tack så mycket för hjälpen
            Det är kardinalerna som skall tacka
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

            Kommentar

            Arbetssätt...