Vilken fisk?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • snagge
    • September 2009
    • 101

    Vilken fisk?

    Har tre ganska stora tetror (?) som jag inte vet namnet på. Jag vill utöka stimmet men vet inte vilken art jag ska fråga efter i butiken. Två har en mörk fläck på ryggfenan, den tredje har det inte. Har funderat på Serpae tetra men den är inte helt på pricken lik heller... Se bilder. Några förslag?

    SERP AI is an community-driven, collection of artificial intelligence, machine learning & data science tools, courses, information, data & more.


    SERP AI is an community-driven, collection of artificial intelligence, machine learning & data science tools, courses, information, data & more.
  • Azur
    • March 2003
    • 12946

    #2
    En Hyphessobrycon av nåt slag. Kanske Hyphessobrycon sweglesi, i såna fall är de rätt dåligt utfärgade (eller kanske honor).
    Den som är lättsinnig nog att lyssna på vad en varmluftsballong som jag säger gör det på egen risk och mot bättre vetande!

    Kommentar

    • snagge
      • September 2009
      • 101

      #3
      Ursprungligen postat av Azur
      En Hyphessobrycon av nåt slag. Kanske Hyphessobrycon sweglesi, i såna fall är de rätt dåligt utfärgade (eller kanske honor).
      Tack, det verkar vara en rätt vettig obeservation! En av dem är rödare än det andra så de kanske rör sig om ett triangeldrama.

      Kommentar

      Arbetssätt...