Vita maskar i akvariet

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • stathagen
    • August 2018
    • 5

    Vita maskar i akvariet

    hej,

    jag har börjat få massa små vita äckliga maskar i akvariet. Jag misstänker att dom kom in när jag bytte växter. Jag tar bort dom efter hand som jag ser dom, men dom kommer tillbaka hela tiden. Finns det nåt sätt att bli av med dom, och vad är det får nånting?
  • Fiskburken
    • March 2019
    • 198

    #2
    Din länk funkar inte och länkar till Imgurs startsida.

    Kommentar

    • stathagen
      • August 2018
      • 5

      #3
      Den här då?

      Discover the magic of the internet at Imgur, a community powered entertainment destination. Lift your spirits with funny jokes, trending memes, entertaining gifs, inspiring stories, viral videos, and so much more from users like 50bombagain.

      Kommentar

      • Fiskburken
        • March 2019
        • 198

        #4
        Syns bra. Kan inte hjälpa dig (skulle gissa på utomjordingar) men chansen att någon annan kan är större nu när länken funkar.

        Kommentar

        • cambru

          • September 2008
          • 209

          #5
          Någon form av planarier eller andra plattmaskar förmodligen.

          Kommentar

          • Fiskburken
            • March 2019
            • 198

            #6
            Tycks vara vanligt förekommande och det finns konkreta åtgärder:

            If you’ve been an aquarist for a while, chances are you’ve spotted these white worm-like creatures crawling on the glass. Ew! Luckily, they’re not harmful to most aquarium inhabitants. Keep reading for more information about planaria, how to identify these creepy worms and what to do about them. What are planaria? Planaria (singular: planarian) are ... Read more

            Planaria flatworm is a nasty parasite that wrecks havoc in a shrimp tank. You want I gone fast. here, I am going to show you how to get rid of planaria!

            Kommentar

            • stathagen
              • August 2018
              • 5

              #7
              Tack för svaren!

              Kommentar

              Arbetssätt...