Akvarieteknik?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Inger H

    • December 2008
    • 11247

    Akvarieteknik?

    Såg just, att Akvarieteknik är borttaget från IMAZO:s hemsida, någon som vet varför?
    Frågar hon som är i stort behov av fisklistor .

    //Inger
    "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    #2
    Deras fiskar är kanske integrerade i Imazos lista. Sedan några år tillbaka så har ju Imazo ägt Akvarieteknik och drivit bägge företagen parallellt något som med all säkerhet varit oekonomiskt och opraktiskt och om jag förstått det hela rätt så lägger de nu ner Akvarieteknik och flyttar deras verksamhet till Imazo
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Inger H

      • December 2008
      • 11247

      #3
      Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
      Deras fiskar är kanske integrerade i Imazos lista. Sedan några år tillbaka så har ju Imazo ägt Akvarieteknik och drivit bägge företagen parallellt något som med all säkerhet varit oekonomiskt och opraktiskt och om jag förstått det hela rätt så lägger de nu ner Akvarieteknik och flyttar deras verksamhet till Imazo
      Ja Kjell, det var min tanke också.

      //Inger
      "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

      Kommentar

      Arbetssätt...