Vad är det här för mal?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Gurkguppy
    • April 2016
    • 6

    Vad är det här för mal?

    Vad är det här för mal?
  • Shepard

    • March 2003
    • 13992

    #2
    Bild? Eftersom du inte är goldmedlem kan du inte lägga upp bilder direkt i tråden, utan du får länka till en bild från nå'n annan sida.
    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
    Min profil
    Mitt galleri

    Kommentar

    • Gurkguppy
      • April 2016
      • 6

      #3

      Kommentar

      • Shepard

        • March 2003
        • 13992

        #4
        Det är en https://www.zoopet.com/fiskar/fisk.php?NR=318&SOK=1
        "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
        Min profil
        Mitt galleri

        Kommentar

        • Gurkguppy
          • April 2016
          • 6

          #5
          Jag har ett 100l akvarium och detta är mitt första egna jag har 1 mal och 5 guppys jag vet dock inte hur mång guppys jag kan ha i mitt akvarium (behöver svar)
          Jag har 2 hanar och 3 honor en av dom är redan "gravid" men då undrar jag hur många ungar guppys brukar få förstår att det är olika men jag kan ej så mycket hehe
          Jag såg på youtube att guppys fick 50 st yngel per hona!? Kmr det gå i mitt 100l
          Vore glad om någon kunde svara på alla mina frågor

          Kommentar

          • Shepard

            • March 2003
            • 13992

            #6
            Malen blir för stor för 100 liter, läs artbeskrivningen jag länkade till.
            "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
            Min profil
            Mitt galleri

            Kommentar

            Arbetssätt...