"Mellandagsrea"?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • sting
    • September 2007
    • 481

    "Mellandagsrea"?

    Är i startgroparna på att köpa ett nytt akvarium(juwel) och tänkte köpa ett helt nytt om inget bättre begagnat råkar dyka upp i min närhet 😀

    Men så är det ju snart mellandagsrea, brukar djuraffärer ha det?
  • Christer5
    • July 2015
    • 915

    #2
    Troligen inte på Juwelakvarier.

    Kommentar

    • sting
      • September 2007
      • 481

      #3
      Av någon speciell anledning?😜

      Kommentar

      • Christer5
        • July 2015
        • 915

        #4
        Det beror på var man bor,i Göteborg är det alltid låga priser på just Juwel och sedan är det nog så att man inre rear annat än dom mindre akvariepaketen.


        Jag tycker att man väldigt sällan ser att man rear i akvariehandeln istället har man ofta speciallpriser på vissa produkter. Det kanske är olika var man bor,vad vet jag

        Kommentar

        • sting
          • September 2007
          • 481

          #5
          Vad är bästa priset på ett juwel rio 240 som ni har hittat? På petworld kostar det ca 4000:- inklusive frakt och bänk,. Ett rätt bra pris tror jag? Om man litar på hemsidan petworld vill säga 😜

          Kommentar

          • Christer5
            • July 2015
            • 915

            #6
            Det är ett riktigt bra pris inkl.frakt och bänk

            Kommentar

            • sting
              • September 2007
              • 481

              #7
              Javisst, enda motsvarande jag hittat är Hercules zoo. Men då får man lösa frakt själv. Det skulle väl möjligtvis vara om hornbach har bättre priser,.. Värt ett besök kanske😉

              Kommentar

              • fredrikakesson
                • November 2003
                • 1363

                #8
                sting priset du såg är fel. När du trycker lägg i korgen så slår dom på pallpris 1200kr....
                Om du har ett Hornbach i närheten så brukar dom vara billigast.
                Dom blir billigast i alla lägen eftersom dom tar lägsta pris mot alla och allting.
                Jag råkade ha lite bilder liggandes sedan jag gjorde min priskoll för någon månad sedan.
                Ett Rio 240 utan bänk kostar 2835 och bänken kostar 1295 vilket ger en summa av 4130.
                Det var iaf det priset Hornbach i Stockholm hade för ca en månad sedan

                Kommentar

                • sting
                  • September 2007
                  • 481

                  #9
                  Ursprungligen postat av fredrikakesson
                  Gäst priset du såg är fel. När du trycker lägg i korgen så slår dom på pallpris 1200kr....
                  Om du har ett Hornbach i närheten så brukar dom vara billigast.
                  Dom blir billigast i alla lägen eftersom dom tar lägsta pris mot alla och allting.
                  Jag råkade ha lite bilder liggandes sedan jag gjorde min priskoll för någon månad sedan.
                  Ett Rio 240 utan bänk kostar 2835 och bänken kostar 1295 vilket ger en summa av 4130.
                  Det var iaf det priset Hornbach i Stockholm hade för ca en månad sedan
                  Försökte du också köpa ett? 😀

                  Jag insåg det men tur i oturen så har faktiskt min lokala djuraffär "rea" just nu, 4100 för ett Juwel rio 240.

                  Kommentar

                  • Christer5
                    • July 2015
                    • 915

                    #10
                    Det var väldigt bra,lycka till

                    Kommentar

                    Arbetssätt...