Scalarer i 600-liter.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • smurfmats
    • February 2003
    • 3538

    #91
    wooow! såg denna tråd först nu, supersnyggt som vanligt mats! gillar att du tog bort stenbakgrunden (var det inte en vaxduk om jag minns rätt? ) blir ett j-kla djup! rötternas färg till växterna är som undervattenspoesi!

    keep up the good work!

    mats
    tråden om fjärilars lek!

    Kommentar

    • Faltaren
      • July 2005
      • 1453

      #92
      Ursprungligen postat av MaxB
      inlägg nr. 31, sid 2 - denna tråden. På samma sida kan du se fiskarna också....
      Hitta nu, blev mycket snyggare det sa jag ju - Grymt snyggt, jag ska själv ha mycket rötter och lagom med växter. Får hämta insperation här
      http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=2174459

      Kommentar

      • matte159
        • March 2007
        • 1147

        #93
        Hur stora är Scalarerna, Mats?
        Mvh
        Mathias
        Fotoalbum

        Kommentar

        • kaj.p
          • June 2002
          • 2952

          #94
          Ursprungligen postat av ansjo
          Ja, nu är det bara några futtiga timmar innan vi ska dra på ett race och se vad som kan hittas häromkring. Planerna är en affär i Varberg, Åleds och ett hembesök hos Kaj.P, hembesök hos mig och förhoppningsvis kommer Mats hem luspank igen men mätt!
          Frågan är om man kan ta hem er galenpannor, kanske lugnast o släppa in en i taget.
          Nordiska Diskus Sällskapet
          Hallandsakvaristerna
          BAK Gcg Maf NCS

          Kommentar

          • ansjo
            • November 2005
            • 29967

            #95
            Det är ingen fara, jag körde till sjukhuset innan ikväll och fick låna en väldigt fin vit tröja med en massa spännen på som jag tänkte sätta på Mats. Enligt hans HSB var det ett tvång för att komma hit, för då kan han inte peka på vilka fiskar han vill ha!

            HSB= Hon Som Bestämmer!
            /Anders

            Medlem i NCS - givetvis!

            Kommentar

            • Mats Bryzell

              • February 2007
              • 18956

              #96
              Ursprungligen postat av smurfmats
              wooow! såg denna tråd först nu, supersnyggt som vanligt mats! gillar att du tog bort stenbakgrunden (var det inte en vaxduk om jag minns rätt? ) blir ett j-kla djup! rötternas färg till växterna är som undervattenspoesi!

              keep up the good work!

              mats
              Ursprungligen postat av TastY
              Hitta nu, blev mycket snyggare det sa jag ju - Grymt snyggt, jag ska själv ha mycket rötter och lagom med växter. Får hämta insperation här
              Ursprungligen postat av matte159
              Hur stora är Scalarerna, Mats?
              Ursprungligen postat av kaj.p
              Frågan är om man kan ta hem er galenpannor, kanske lugnast o släppa in en i taget.
              Ursprungligen postat av ansjo
              Det är ingen fara, jag körde till sjukhuset innan ikväll och fick låna en väldigt fin vit tröja med en massa spännen på som jag tänkte sätta på Mats. Enligt hans HSB var det ett tvång för att komma hit, för då kan han inte peka på vilka fiskar han vill ha!

              HSB= Hon Som Bestämmer!

              Titta, nu har jag verkligen fått in den där +-knappen, och fattat vad man skall använda den till!

              Smurfmats och TastY - visst, det blir ju ett helt annat djup nu! Ni har såklart haft rätt hela tiden!
              Och det är bara att inspireras - det är ju faktiskt därför man lägger upp såna här projekt - för att visa sina kar, såklart - men framför allt för att få igång en kommunikation med alla er andra fina akvarister, och på så sätt utbyta idéer och erfarenheter.

              Matte! Jag tror att kropparna på dom är ungefär som en femkrona i storlek. Jag vill gärna ha yngre fiskar och följa deras uppväxt.

              Kaj! Släpp in mej först, är du snäll!

              Ansjo! HSB har fifflat med en stor sax och bank-kortet en stund här - det är liksom borta nu... och nu har hon två stora tussar filtervadd i öronen också... Du får säga åt henne!

              Kommentar

              • ansjo
                • November 2005
                • 29967

                #97
                Var du fortfarande vaken, det var inte meningen att du skulle se det senaste inlägget från mig!
                Jag ska ta ett snack med HSB i morgon, lita på mig!

                Men var ska du bo sedan?
                /Anders

                Medlem i NCS - givetvis!

                Kommentar

                • Mats Bryzell

                  • February 2007
                  • 18956

                  #98
                  Ursprungligen postat av ansjo
                  Var du fortfarande vaken, det var inte meningen att du skulle se det senaste inlägget från mig!
                  Jag ska ta ett snack med HSB i morgon, lita på mig!

                  Men var ska du bo sedan?
                  Varberg är rätt vackert så här års, har jag hört.

                  Kommentar

                  • ansjo
                    • November 2005
                    • 29967

                    #99
                    Det är vackert hela året. Så bor här snälla människor med, min fru iaf!
                    /Anders

                    Medlem i NCS - givetvis!

                    Kommentar

                    • Mats Bryzell

                      • February 2007
                      • 18956

                      Ursprungligen postat av ansjo
                      Det är vackert hela året. Så bor här snälla människor med, min fru iaf!
                      Vet ja la!

                      Nä, min gode spann vatten - nu skall jag lägga mig och drömma våta... akvariedrömmar!
                      Syns i morrn!

                      Kommentar

                      • Mats Bryzell

                        • February 2007
                        • 18956

                        Jahapp, då är man uppe och vankar som en äggsjuk höna fram och tillbaka i väntan på att få komma iväg på en skön akvariedag i Varberg med Ansjo.
                        Om allt går som det skall så blir det ett lödigt reportage ikväll - tills dess, ha det gôtt, ALLA!

                        Kommentar

                        • ansjo
                          • November 2005
                          • 29967

                          Nu kan man skriva vad som helst då Mats är på väg till centralen skulle jag tro, men det gör jag inte!
                          Ha det gôtt alla så länge!
                          /Anders

                          Medlem i NCS - givetvis!

                          Kommentar

                          • c90368

                            • September 2006
                            • 5973

                            Ursprungligen postat av MaxB
                            Om allt går som det skall så blir det ett lödigt reportage ikväll - tills dess, ha det gôtt, ALLA!
                            Här sitter man med tunga ögonlock och väntar tappert på rapporten, men förgäves

                            Hoppas det har gått bra
                            Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
                            http://www.youtube.com/user/c90368
                            /Maths

                            Kommentar

                            • Solid
                              • August 2007
                              • 734

                              Ursprungligen postat av c90368
                              Här sitter man med tunga ögonlock och väntar tappert på rapporten, men förgäves

                              Hoppas det har gått bra
                              Säger detsamma (men jag känner mig inte ett dugg trött )

                              Kommentar

                              • matte159
                                • March 2007
                                • 1147

                                Ursprungligen postat av Solid
                                Säger detsamma (men jag känner mig inte ett dugg trött )

                                Jag sover, väntar och pluggar... Samtidigt Allt är lika tråkigt, så KOM IGEN NU MATS!!! JAG SOMNAR SNART
                                Mvh
                                Mathias
                                Fotoalbum

                                Kommentar

                                Arbetssätt...