960-lit. Tanganyika

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mats Bryzell

    • February 2007
    • 18956

    Kjell och Lasse har stött på och "syftat" lite lätt att det är intressant att komma och kolla läget! Jag blir ju helt enkelt Vattenmelonröd (innanmätet alltså) i plåten och känner att; finns det intresse så är zoopetvästfolket givetvis välkomna på en hållplatskik - vi kan kolla karet/en och ta en fika, som sagt, och sedan dra vidare till nåt matigare ställe
    Senast redigerad av Mats Bryzell; 25 July 2007, 10:37.

    Kommentar

    • Mats Bryzell

      • February 2007
      • 18956

      En liten grej som jag småundrar här...
      Så här är det; Förhoppningsvis så blir det lite fisk sent på torsdag kväll, kanske läge att lägga upp något här på forumet torsdagkväll eller tidigt på fredag morgon...
      Skall jag göra en ny tråd på "Afrikanska ciklider" eller skall jag fortsätta här i projekttråden?
      Det känns litegranna som att projektet är "över" och nu startar själva cikliddelen, fiskbiten eller vad man skall kalla det.
      Jag anar att det finns några "hardcore"-intresserade som vill följa insättandet av fiskarna - hur långsamt det än förlöper. Skall jag göra en ny tråd, eller fortsätta här?

      Kommentar

      • Lenmar
        • February 2004
        • 6154

        Nah, har du nu börjat i denna tråden får du allt fortsätta här! Det hör ju liksom ihop!! Skall bli spännande att se vadför fiskar som hamnar häri!
        Goa hälsningar, Maria Min hemsida
        Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

        Kommentar

        • fredd
          • February 2007
          • 3360

          håller med Lenmar, fortsätt skriva här tills karet är "klart", dvs du har alla fiskar du ska ha. Sen kan du väl uppdatera lite då och då;D
          www.frfoto.tk

          Kommentar

          • Mats Bryzell

            • February 2007
            • 18956

            Jah, det är ju inte det att jag inte gärna fortsätter här Utan mer om det passar tråden eller inte, då det kommer att bli mer tyngdpunkt på fiskarna och kanske inte så mycket på själva akvarieprojektet... även om det är intressant i sig... Är ju inte så trådvan, om man säger...

            Kommentar

            • Mats Bryzell

              • February 2007
              • 18956

              Ursprungligen postat av fredd
              håller med Lenmar, fortsätt skriva här tills karet är "klart", dvs du har alla fiskar du ska ha. Sen kan du väl uppdatera lite då och då;D
              Ålrajt - jag sätter i fisken, så kör jag lite löst här med bilder och filmer när de leker och har sig - så får väl nån admin bryta av när det känns inaktuellt...

              Kommentar

              • fredd
                • February 2007
                • 3360

                jag har mer uppfattat det som att det är en tråd om akvariet (allt som ingår), än just uppbyggnaden
                www.frfoto.tk

                Kommentar

                • Mats Bryzell

                  • February 2007
                  • 18956

                  Ursprungligen postat av fredd
                  jag har mer uppfattat det som att det är en tråd om akvariet (allt som ingår), än just uppbyggnaden
                  Jo, jag är med dig Fredd! Men, nu börjar ju själva isättandet av fisk, och det kan ju såklart passa här i "projekt", men jag tänker kanske inte dona så värst mycket mer med själva karet utan mer fokusera på de ciklider som hamnar i det och försöka dokumentera dessa och deras framfart - jag tänkte bara att det möjligtvis kunde passa bättre på "Afrikanska Ciklider" - men va fan, jag stannar gärna här i denna tråden - bara inte ni tycker att det är "fel ställe"...
                  Are yo with me?

                  Kommentar

                  • JLi
                    • December 2004
                    • 773

                    Har föjt med denna intressanta tråd utan att kommentera men det är bara att säga grattis till ett fantastiskt jobb. Fortsätt gärna på tråden, projektet är ju inte klart än. Fiskarna i akvariet är ju som grädden på tårtan.
                    h. Johan

                    Kommentar

                    • Mats Bryzell

                      • February 2007
                      • 18956

                      Ok!

                      Kommentar

                      • Glenn
                        • April 2002
                        • 3904

                        Håller med övriga personer om att du ska fortsätta här. Har inte heller kommenterat i tråden men sitter och smygläser och dreglar likt en Sankt Bernhardshund och kan säga att jag själv blir grymt sugen på ett kar med tanganyika
                        Mvh /Glenn

                        Min Zoon

                        Kommentar

                        • Martin B
                          • March 2006
                          • 112

                          Stanna för allt i världen kvar!

                          Kommer själv att skaffa ett 960 liters kar till hösten och har fått såpass med inspiration av tråden att jag överväger att lämna SA till förmån för Tanganyika...

                          Kommentar

                          • Mamma Mia
                            • December 2004
                            • 2504

                            Ah - jag tror jag måste åka över till andra sidan Sverige maska från jobbet o ta en minisemester? Vad har ni för väder därborta? Här i Stockholm är det ett grymt lågtryck vilket ger huvudvärk oavsett Ipren samt regn i små och stora doser... vore faktiskt himla kul att lämna över allt till tonåringen och fly fältet ett par dagar Allvarligt talat alltså! Någon som är intresserad av att träffa mig * mycket ödmjukt och generad*
                            Always look at the bright side of life

                            Kommentar

                            • Glenn
                              • April 2002
                              • 3904

                              Ursprungligen postat av Mamma Mia
                              Ah - jag tror jag måste åka över till andra sidan Sverige maska från jobbet o ta en minisemester? Vad har ni för väder därborta? Här i Stockholm är det ett grymt lågtryck vilket ger huvudvärk oavsett Ipren samt regn i små och stora doser... vore faktiskt himla kul att lämna över allt till tonåringen och fly fältet ett par dagar Allvarligt talat alltså! Någon som är intresserad av att träffa mig * mycket ödmjukt och generad*
                              Håller med! Skulle absolut vilja spana in karet in real life!
                              Mvh /Glenn

                              Min Zoon

                              Kommentar

                              • Guppy_nisse
                                • April 2003
                                • 641

                                Ursprungligen postat av MaxB
                                Skall jag göra en ny tråd, eller fortsätta här?
                                Du ska givetvis hålla dig i samma tråd..! Från början till slut, är ju som givet för en projekt-tråd!

                                För övrigt så är jag GRYMT impad! Keep up the good work!
                                //Tobias
                                DIY Is The Shit!
                                Projekt "Multimediabaljan": Projekttråd - Fisk I Baljan!

                                Kommentar

                                Arbetssätt...