ny burk :D

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • JaXxS
    • December 2003
    • 251

    ny burk :D

    har införskaffat mig en ny liten burk. elle akvarium om nån föredrar de :P den är bara 200x70x60. filtret blir filtermatta(ca60x30x10cm) och cirk, pump 3000L/T. 6 stycken philïps daylight rör (965) inredning blir 30-40 kg lavasten i ett stort stenrös framför filterboxen så den göms(vänstra hörnan), två stora rötter i mitten av akvariet. en förhöjning i högra bakhörnan o massa växter.. har inte bestämt mig än hur ja ska placera alla.. men i början blir de jättevalisenera(10-15 plantor) svärdsplanta(modell stor 5st) sen nån annan rödbrun växt. sen tänkte ja skaffa mig anubisplanta. kanske massa polysperma.sand blir blästersand utblandat me annan sand för att få mörkare färg, fiskar som jag har nu är 12 praktbotia 4 röd juvelciklid 2 zebraciklid 4 scalare 10-14 siamesik algätare 2 öronål 2 synodontis 2 gibbiceps 1 pleco 10 jättedanio.
    Du e n00b
  • figo
    • October 2004
    • 480

    #2
    Ojojoj!
    Vad maffigt! Jag får nog vänta några år till.*Dessa föräldrar*.
    m.v.h figo. 170 L ,45 L ,21 L

    Kommentar

    • Schull
      • August 2004
      • 2889

      #3
      Ursprungligen postat av JaXxS
      har införskaffat mig en ny liten burk. elle akvarium om nån föredrar de :P den är bara 200x70x60. filtret blir filtermatta(ca60x30x10cm) och cirk, pump 3000L/T. 6 stycken philïps daylight rör (965) inredning blir 30-40 kg lavasten i ett stort stenrös framför filterboxen så den göms(vänstra hörnan), två stora rötter i mitten av akvariet. en förhöjning i högra bakhörnan o massa växter.. har inte bestämt mig än hur ja ska placera alla.. men i början blir de jättevalisenera(10-15 plantor) svärdsplanta(modell stor 5st) sen nån annan rödbrun växt. sen tänkte ja skaffa mig anubisplanta. kanske massa polysperma.sand blir blästersand utblandat me annan sand för att få mörkare färg, fiskar som jag har nu är 12 praktbotia 4 röd juvelciklid 2 zebraciklid 4 scalare 10-14 siamesik algätare 2 öronål 2 synodontis 2 gibbiceps 1 pleco 10 jättedanio.
      Ok! Var det något du undrade över?
      Hela detta inlägg uppnår verkshöjd och är SKYDDAT av copyrightslagen!

      Kommentar

      • Chrilleus
        • November 2004
        • 224

        #4
        Sluta skryt, annars kanske du inte hittar någon bärhjälp hehe
        500l, 160l, 96l
        http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=299645

        Kommentar

        • Paniktandborste
          • March 2005
          • 330

          #5
          låter som man kan få plats med allt i din burk =P

          blir det typ 720 l.? orkar inte räkna det i huvudet och orkar inte ta fram miniräknarn heller =P
          Aka Pixel eller Bildpunkt

          Kommentar

          • Tenkare
            • May 2005
            • 2519

            #6
            Det blir 840 liter.
            Neca eos omnes, deus suos agnoscet


            Min zon Min Tenkare

            Kommentar

            • Paniktandborste
              • March 2005
              • 330

              #7
              ok stort
              Aka Pixel eller Bildpunkt

              Kommentar

              • JaXxS
                • December 2003
                • 251

                #8
                Ursprungligen postat av Schull
                Ursprungligen postat av JaXxS
                har införskaffat mig en ny liten burk. elle akvarium om nån föredrar de :P den är bara 200x70x60. filtret blir filtermatta(ca60x30x10cm) och cirk, pump 3000L/T. 6 stycken philïps daylight rör (965) inredning blir 30-40 kg lavasten i ett stort stenrös framför filterboxen så den göms(vänstra hörnan), två stora rötter i mitten av akvariet. en förhöjning i högra bakhörnan o massa växter.. har inte bestämt mig än hur ja ska placera alla.. men i början blir de jättevalisenera(10-15 plantor) svärdsplanta(modell stor 5st) sen nån annan rödbrun växt. sen tänkte ja skaffa mig anubisplanta. kanske massa polysperma.sand blir blästersand utblandat me annan sand för att få mörkare färg, fiskar som jag har nu är 12 praktbotia 4 röd juvelciklid 2 zebraciklid 4 scalare 10-14 siamesik algätare 2 öronål 2 synodontis 2 gibbiceps 1 pleco 10 jättedanio.
                Ok! Var det något du undrade över?
                jag undrade inget.. bara tänkte berätta om mitt nya.. för ja har lagt den under projekt ju.. hehe.. o chrille.. du ska bära.. annars tar ja inte me lite tjejer på midsommar haha... aa mitt lilla akvarium som ska igång snart
                Du e n00b

                Kommentar

                Arbetssätt...