Odlingsrummet nästan klart :)

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mazi
    • January 2004
    • 868

    Odlingsrummet nästan klart :)

    Nu är vi nästan klara med vårt odlingsrum ! Vi väntar bara på en pump och att flytta ett 150 liters. Just nu har vi 1st 100L, 1st 80L, 1st 40L, 1 st 26L och 3st 37 liters kopplade till en 60L sump. Sen har vi 1st 720L "fristående" och vi ska snart flytta dit ett 150 L som också ska vara "självständigt" Nu är allt utom dörren täckt av akvarium. Förmodligen ska vi skaffa fler små sen om det kommer annons på billiga. Ska ladda upp bilder på min zoon imorgon

    MVH Max
  • pettersson206
    • January 2005
    • 134

    #2
    vart finns små akvarium att köa typ 19 liters som man kan ha till yngel akvarium
    <3Cornflakes<3

    Kommentar

    • smurfmats
      • February 2003
      • 3538

      #3
      Ursprungligen postat av Mazi
      Nu är vi nästan klara med vårt odlingsrum ! Vi väntar bara på en pump och att flytta ett 150 liters. Just nu har vi 1st 100L, 1st 80L, 1st 40L, 1 st 26L och 3st 37 liters kopplade till en 60L sump. Sen har vi 1st 720L "fristående" och vi ska snart flytta dit ett 150 L som också ska vara "självständigt" Nu är allt utom dörren täckt av akvarium. Förmodligen ska vi skaffa fler små sen om det kommer annons på billiga. Ska ladda upp bilder på min zoon imorgon

      MVH Max
      Jag vill oxå ha ett rum fyllt med akvarium, men sambon är inte lika het på iden...
      tråden om fjärilars lek!

      Kommentar

      • Mazi
        • January 2004
        • 868

        #4
        Ursprungligen postat av pettersson206
        vart finns små akvarium att köa typ 19 liters som man kan ha till yngel akvarium
        Man kan ju alltid bygga om man inte hittar nåt.. annars finns en del på http://www.pwss.se


        MVH Max

        Kommentar

        • peppito
          • December 2003
          • 1612

          #5
          Ursprungligen postat av smurfmats
          Jag vill oxå ha ett rum fyllt med akvarium, men sambon är inte lika het på iden...
          Jag med men kan inte av samma anledning som du

          Grattis Mazi. Det blir nog väldigt roligt.
          "du ångrar bara det du inte gjorde"

          Kommentar

          Arbetssätt...