Allmänt meddelande

Kollapsa
No announcement yet.

L-malar, eventuellt ett par ciklider och guppy. Ofrivilligt skynda långsamt.

Kollapsa
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

Uppdaterad helkarsbild efter att jag lagt i en rot+fyllt på med växter, som det är nu har jag två mindre rötter(avsågade från den stora) som jag väntar på ska sjunka samt att den stora i karet behöver göra det såklart, i övrigt är det nog relativt fullt med undantag för malgrottor som kommer petas in lite här och där bland växterna i bakgrunden samt någon flytväxt. Men det beror ju lite på hur växterna trivs och liknande.

Kommentera

Vet att det egentligen är en synd att vara i och pilla för mycket första veckorna men kunde inte hålla mig igår, använde förevändningen att jag inte planterat växterna så bra för att göra en makeover, är mycket nöjdare nu och känner mig tillfreds så kan förhoppningsvis låta det stå och puttra i någon månad innan nästa fisk åker i, på sikt vill jag väl få upp några grenar eller liknande i överkant och flytväxter men tänkte vänta tills jag ser hur växterna på botten tar sig, speciellt de lite mindre som jag planterat i bakkant. Känner även ett visst tvång att placera en av ledlistarna i bakkant vilket kanske inte är optimalt rent estetiskt men bör väl vara bättre för växtligheten?

Lyckats få till ett par relativt rättavisa bilder av hur det ser ut, tar gärna emot ris och ros igen! Bonusbild på mina katter som tycker det är kul att ligga och spana på fiskarna, som för övrigt tycks trivas utmärkt trots att jag varit i baljan och rotat.

Kommentera

Det ser bra ut. Jag har nog gärna haft något med lite höjd för att utnyttja hela karet mått, precis som du var inne på. men när växterna växt till sig kommer nog den effekten iaf
        Senast ändrad av Superpescado; 2021-03-06, 23:21.

Kommentera

Sparar...
        X