Diskus 3 försöket gillt!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Nando
    svarade
    Fina!

    Lämna en kommentar:


  • Jenny_E
    svarade
    Fint, jag gillar de blåa!
    Lycka till

    Lämna en kommentar:


  • Ekenberg
    svarade
    Ursprungligen postat av LenamariaC
    Tack, ja det känns väldigt kul! Försökte lägga in länk till Instagram men kanske inte funkar längre. Försöker igen...
    https://www.instagram.com/p/B0qBX44h...d=8mar6zxz8vmr
    Åh, vad vackert. Tror din kombination i färger blir jättefin när dina F1 växer till sig och färgar ut lite mer. Hoppas allt funkar denna gång.

    Lämna en kommentar:


  • LenamariaC
    svarade
    Tack, ja det känns väldigt kul! Försökte lägga in länk till Instagram men kanske inte funkar längre. Försöker igen...
    11 likes, 0 comments - Lena Andersson (@lenasdiskus) on Instagram: "#diskus #akvarium"

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Vad roligt, hoppas allt går bra!

    Lämna en kommentar:


  • LenamariaC
    startade ett ämne Diskus 3 försöket gillt!

    Diskus 3 försöket gillt!

    Då jag startade en tidigare tråd om mina diskusar som tyvärr förfarandes, tänkte jag nu dela med mig av mina nya. Köpte tre F1:or i början på året och nu innan sommaren fick jag chansen att köpa fler cobolts av en bekant. Stora fina bjässar varav två parade ihop sig genast och lagt ägg en gång. Blev även ett nytt större akvarium i våras. Ena F1:an var utmobbad från början när jag köpte den så den strök med när jag satte ihop dem med de nya coboltarna men blev två nya från Storks nu i sommar. Så just nu består beståndet av 4 F1:or och 4 cobolts. Och de verkar pigga och glada. Så nu vågar jag lägga upp lite bilder haha
Arbetssätt...