LOKALEN, ju fler vi är tillsammans.......

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Ekenberg
    • December 2017
    • 3910

    Njuter till fullo. Håller på med rengöring av 600 liter nu. Sedan tillbringar jag kvällen i lokalen. Låtsas att det är höst.
    Den 28 september har vår förening aktion. Men det finns ju två aktiva föreningar i Göteborg så jag kanske skall kolla upp när den andra har sin.
    Hoppas naturligtvis alla som var med förra gången kommer plus göteborgarna som missade detta , ja och boråsaren också naturligtvis , Pia det är dig jag menar, Men kanske blir det för nära inpå Johans kräftskiva så november hade passat både mig och lokalen bättre, då borde dessutom Johans regnbågs kar vara klart och även Davids svartvatten plus alla Bosses Tanganyika kar och davids levandefödare. Och om min plan håller är även 540 och 450 igång då. Vi har sagt att till årsskiftet skall alla kar vara fyllda och igång.
    Men ni vet ju hur det är med planer.....

    Kommentar

    • Marten64

      • July 2012
      • 1020

      Nu längtar jag hem till Götet och till lokalen efter en månad i NordNorge med arbete och fiske. Kommer hem imorgon kväll och åker en sväng till lokalen på måndag.
      Det har varit ett nöje att följa din (vår) tråd och på så sett hålla sig uppdaterad!
      / Johan 720 l. Regnbågsfisk, 375 l. Glossolepis Wanamensis, 142 l. -. Medlem i IRG.

      Kommentar

      • Ekenberg
        • December 2017
        • 3910

        Ursprungligen postat av Marten64
        Nu längtar jag hem till Götet och till lokalen efter en månad i NordNorge med arbete och fiske. Kommer hem imorgon kväll och åker en sväng till lokalen på måndag.
        Det har varit ett nöje att följa din (vår) tråd och på så sett hålla sig uppdaterad!
        Kul Johan , tänkte ju att detta skulle vara vår tråd, men det har ju blivit så att jag flummar runt lika mycket i denna som i minna egna, fast lite ger jag ju er skulden eftersom ni skriver så lite.....

        Kommentar

        • c90368

          • September 2006
          • 5973

          Ursprungligen postat av Marten64
          Nu längtar jag hem till Götet och till lokalen efter en månad i NordNorge med arbete och fiske. Kommer hem imorgon kväll och åker en sväng till lokalen på måndag.
          Det har varit ett nöje att följa din (vår) tråd och på så sett hålla sig uppdaterad!
          Jobbar du som fiskare, eller är typ hjälpreda för turister?
          Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
          http://www.youtube.com/user/c90368
          /Maths

          Kommentar

          • Marten64

            • July 2012
            • 1020

            Ursprungligen postat av c90368

            Jobbar du som fiskare, eller är typ hjälpreda för turister?
            Jag jobbar med byggnadsvård, jag är timmerman/snickare och fixar iordning gamla träbyggnader. Jag har egentligen fullt upp med arbete i och kring Göteborg men det är så vacker här uppe så jag kombinerar arbete och semester och har gjort det fyra år i rad nu. Dessutom är här lite människor vilket kan vara skönt som omväxling.
            Senast redigerad av Marten64; 14 July 2019, 07:55.
            / Johan 720 l. Regnbågsfisk, 375 l. Glossolepis Wanamensis, 142 l. -. Medlem i IRG.

            Kommentar

            Arbetssätt...