Allmänt meddelande

Kollapsa
No announcement yet.

Mina barns första Akvarium

Kollapsa
X
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

Mina barns första Akvarium

Min dotter fick sin första 54l akvarium förra julen och hon är 9år fyller 10år..

Min son som är 7år fick sitt första 54l igår kväll

Vi har varit på in köps runda idag köpte blått och vittgrus till sonens akvarium. Och min dotter köpte lite lila grus. Så har vi varit nere och rotat bland alla mina saker letat fram lite bättre pumpar. Blev 2st fluval 4 istället för dom som följde med.

Bilder kommer ikväll

Skickat från min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

Min sons akvarium står igång med pump och lite små saker i han ska i med växter idag sen lite fiskar 2 ST slöjstjärtar som han köpt. Sen fick han 2st glasmalar av sin stora syster som hon inte villa ha kvar.

Min dotter håller på att göra om hela akvariumet och nu skulle det vist bli Guppy i detta . Hon ville ha små yngel/bebisar.

Kommentera

Ska bli kul att få följa dina barns akvarium! Nästa generations akvarister.
      Med vänlig hälsning Linda

Kommentera

Ursprungligen postat av LindaAlgo
        Ska bli kul att få följa dina barns akvarium! Nästa generations akvarister.
        Precis. Jag har en dotter som aldrig blir nöjd med hur det ser ut. Men snart kommer det nog en bild på det med .

Kommentera

Då var min dotter nöjd med sitt akvarium igen. Så nu håller vi på att läsa om Guppy för hon vill få yngel . Och vi pratar om vattenbyte och mat som ska fixas med.

Jag tycker det är roligt att hon själv tar fram information om fisk och växter sen får man ju hjälpa till och hitta lite mer lätt lästa grejro.

Hennes dröm är att skaffa saltvatten. Men då måste man klara ett sötvatten för att har vi kommit framtill och det är hon med på

Kommentera

Sparar...
          X