Scalarer i ett 540 liters kar

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Nando
    svarade
    Ursprungligen postat av c90368
    Nja, er två har jag inte mycket att lära när det gäller inredning numera, ni har både kört ifatt och om mig med era senaste burkar
    Det stämmer nog inte, i vart fall inte när det gäller mig. Om du hade ett kar vore det väldigt roligt att ta del av dina tankar och idéer.

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av c90368
    Nja, er två har jag inte mycket att lära när det gäller inredning numera, ni har både kört ifatt och om mig med era senaste burkar
    Tror jag väl ändå inte

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • c90368
    svarade
    Nja, er två har jag inte mycket att lära när det gäller inredning numera, ni har både kört ifatt och om mig med era senaste burkar

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av c90368
    Har medvetet hållit lite låg profil, det puttrar på bra på forumet även utan mig.
    Maths, det tycker inte jag, du har en kunskap som heter duga

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Okej, då förstår jag.

    Lämna en kommentar:


  • c90368
    svarade
    Har medvetet hållit lite låg profil, det puttrar på bra på forumet även utan mig.

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Vad roligt att du tycker så C90! Har inte sett så många inlägg av dig på forumet på sista tiden. Hoppas allt är väl med dig!

    Lämna en kommentar:


  • c90368
    svarade
    Kan bara instämma i alla övriga lovord

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Tack Inger och Mats - härligt att ni är med!

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Du kan vara stolt över dina kar Nando

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Vilken härlig bildbombsuppdatering, Nando. A sight for sore eyes!
    Jag följer din tråd med stort intresse, och det är alltid lika kul att se hur dina kar utvecklas.

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Vad roligt att du kikar in ICC! Ja, det ska bli intressant att se hur svartvattnet utvecklas. Det kan ju bli typ brunt gegg av allt och växter som dör i det svaga ljuset. Vi får se helt enkelt. Vad gäller mina tänkta invånare är det som du skriver - svårt och dyrt att få tag i något lite mer ovanligt nu. Min butik har sagt att det kan dröja ända till i höst innan de beställer från Ruinemans igen. Men jag har inte bråttom. Tror de kommande fiskarna kan gynnas av att karet får gå in sig länge.

    Lämna en kommentar:


  • ICC
    svarade
    Tycker samtliga dina akvarium är fina. Var och ett inrett med finess och variation. Svartvattnet är lite extra, ska bli intressant att se hur det går till sig över tid. Tetrorna du har för avsikt att släppa i där framöver kommer att bli riktigt snyggt. Men just nu är de svåra att få tag i och dyra att köpa i dessa tider. Följer....

    Lämna en kommentar:


  • Superpescado
    svarade
    Ursprungligen postat av Nando

    Ja, det är ju redbacks som faktiskt har blivit riktigt röda. Det tog sin tid, i början trodde jag nästan att jag fått vanliga scalarer för det fanns inte en antydan till rött på länge.
    Ja jag har ju sett bilder på dom förut men känns som om att dom verkligen färgat ut ordentligt nu.

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Ursprungligen postat av Superpescado
    Vad fint dina scalarer färgar ut!
    Ja, det är ju redbacks som faktiskt har blivit riktigt röda. Det tog sin tid, i början trodde jag nästan att jag fått vanliga scalarer för det fanns inte en antydan till rött på länge.

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...