Allmänt meddelande

Kollapsa
No announcement yet.

Scalarer i ett 540 liters kar

Kollapsa
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

• Nando
    svarade
    Det uppskattas!

Kommentera:

• Jenny_E
    svarade
    Ursprungligen postat av Nando Visa inlägg
    Nu är jag nervös. Antingen har fjärilarna flyttat larverna längre in i karet eller så är det över för denna gång. Det var drygt 2,5 dygn sedan de lekte. Igår fanns äggen kvar. Nu är lövet tomt. Jag ser paret längre in i karet. De verkar hålla sig kring en viss plats men ljuset har inte tänts än så jag ser inte om det är sprattlare de vaktar eller inte. Jag håller tummarna...
    Håller en tumme jag med

Kommentera:

• Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av Nando Visa inlägg
    Nu är jag nervös. Antingen har fjärilarna flyttat larverna längre in i karet eller så är det över för denna gång. Det var drygt 2,5 dygn sedan de lekte. Igår fanns äggen kvar. Nu är lövet tomt. Jag ser paret längre in i karet. De verkar hålla sig kring en viss plats men ljuset har inte tänts än så jag ser inte om det är sprattlare de vaktar eller inte. Jag håller tummarna...
    ... spännande

//Inger

Kommentera:

• Nando
    svarade

Kommentera:

• Nando
    svarade
    Ja, jag gjorde ungefär så. Funkade fint.

Kommentera:

Sparar...
X