LindaAlgos akvarier

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Nando

    • October 2017
    • 6032

    Låter som att du har en plan

    Kommentar

    • LindaAlgo
      • July 2015
      • 1373

      Ursprungligen postat av Nando
      Låter som att du har en plan
      Hehe, nåja inga fiskar kommer att få lämna i förtid i alla fall. Om inget oväntat händer. :P
      Med vänlig hälsning Linda

      Kommentar

      • Nando

        • October 2017
        • 6032

        Låter bra!

        Kommentar

        • ICC
          • November 2006
          • 1310

          Kul å läsa att du har glädje av din akvariehylla. Verkar ha blivit så som du tänkte dig när du börja skriva om planen för hyllan.

          Kommentar

          • LindaAlgo
            • July 2015
            • 1373

            Tack så mycket! Hyllan var allt som jag tänkte och lite till. Tycker att det är så smidigt att kunna ha "allt" på samma plats. Samt att jag gillar de mindre akvarierna.
            Någon gång skulle det vara kul att testa på att odla lite kampfisk med.
            Med vänlig hälsning Linda

            Kommentar

            • Jenny_E
              • July 2004
              • 661

              Ursprungligen postat av LindaAlgo
              Tack så mycket! Hyllan var allt som jag tänkte och lite till. Tycker att det är så smidigt att kunna ha "allt" på samma plats. Samt att jag gillar de mindre akvarierna.
              Någon gång skulle det vara kul att testa på att odla lite kampfisk med.
              Åh jag har haft kampfiskyngel! Enda leken jag ansträngt mig för, och mina första som inte var levandefödare. Tyvärr klarade de sig inte, kan ha varit för långsam med att mata. Längesen nu.

              Kommentar

              • LindaAlgo
                • July 2015
                • 1373

                Ursprungligen postat av Jenny_E

                Åh jag har haft kampfiskyngel! Enda leken jag ansträngt mig för, och mina första som inte var levandefödare. Tyvärr klarade de sig inte, kan ha varit för långsam med att mata. Längesen nu.
                Kanske prova igen? Jag leker lite med tanken att testa under sommaren. Men man ska ha platsen med.
                Med vänlig hälsning Linda

                Kommentar

                • Nando

                  • October 2017
                  • 6032

                  Testa!

                  Kommentar

                  • ICC
                    • November 2006
                    • 1310

                    Ursprungligen postat av LindaAlgo

                    Kanske prova igen? Jag leker lite med tanken att testa under sommaren. Men man ska ha platsen med.
                    Klart du ska ge dig på att odla kampfisk. Plats har du, tycker mig se en mörk dyster plats på översta hyllan i din ställning. Den ber ju om att få bli upplyst av ett litet 40 liters med ett stort fint skumbo från en präktig kamphane

                    Glöm inte köpa hem infusorier på tub till ynglen

                    Kommentar

                    • LindaAlgo
                      • July 2015
                      • 1373

                      Ursprungligen postat av ICC

                      Klart du ska ge dig på att odla kampfisk. Plats har du, tycker mig se en mörk dyster plats på översta hyllan i din ställning. Den ber ju om att få bli upplyst av ett litet 40 liters med ett stort fint skumbo från en präktig kamphane

                      Glöm inte köpa hem infusorier på tub till ynglen
                      Hehe ja det är ledigt längst upp. Det som gör mig tveksam är väl mest att jag är så kort att jag skulle aldrig nå det karet.
                      Samt jag har ju redan två 30 liters med hanar som bygger skumbon hela tiden? Eller tänker du att jag behöver ha ett till?
                      Men sen vet jag inte var jag skulle göra av ynglen. Det som jag har över är ett 21 liters platsakvarium.
                      Med vänlig hälsning Linda

                      Kommentar

                      • ICC
                        • November 2006
                        • 1310

                        Jamen då så, då var det ju fastställt. 21 liters plastakvariet på översta hyllplanet till yngel.
                        Och sen köper du hem Ikeas BEKVÄM kökspall så är allt löst .

                        Kommentar

                        • LindaAlgo
                          • July 2015
                          • 1373

                          Ursprungligen postat av ICC
                          Jamen då så, då var det ju fastställt. 21 liters plastakvariet på översta hyllplanet till yngel.
                          Och sen köper du hem Ikeas BEKVÄM kökspall så är allt löst .
                          Sen läser du i min lokaltidning om att en kvinna dog när hon fick en akvariehylla över sig. Maken varnar allmänheten för att Ikeas BEKVÄM kökspall men erkänner också att en bidragande del var de råden hans fru fick på hemsidan Zoopet.
                          Senast redigerad av LindaAlgo; 21 April 2019, 07:59.
                          Med vänlig hälsning Linda

                          Kommentar

                          • Nando

                            • October 2017
                            • 6032

                            Haha, underbart!

                            Kommentar

                            • Inger H

                              • December 2008
                              • 11247

                              Ursprungligen postat av LindaAlgo

                              Se läser du min lokaltidning om hur kvinna dog när hon fick akvariehylla över sig. Maken varnar allmänheten för att Ikeas BEKVÄM kökspall men erkänner också att en bidragande del av de råden hans fru fick på hemsidan Zoopet.
                              Hmm, även jag har den pallen för att nå

                              //Inger
                              "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                              Kommentar

                              • ICC
                                • November 2006
                                • 1310

                                Uphs

                                Bra att gubben är rädd om gumman sin

                                Kommentar

                                Arbetssätt...