Projekt Magiska Skogen

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Torreador
    • April 2010
    • 523

    #16
    Jag ger upp, jag suger verkligen på det här!! Det blir inte alls som det ser ut i mitt huvud så jag har fyllt med vatten nu och ska börja plantera och dekorera så får det lösa sig efter hand och jag kan ändra om under tiden (som vanligt... jag ändrar alltid i mina kar).

    Följ mitt liv som bondmora och diplomerad klantskalle på:

    www.bondmoran.nu

    Kommentar

    • Torreador
      • April 2010
      • 523

      #17
      Nu har jag planterat lite och ändrat lite här och där. Ni får lite bilder så ser ni hur det ser ut nu. Fortfarande grumligt och dimmigt men ni ser lite i alla fall.
      Följ mitt liv som bondmora och diplomerad klantskalle på:

      www.bondmoran.nu

      Kommentar

      • Torreador
        • April 2010
        • 523

        #18
        Uppdatering:
        Det går framåt med mitt kar men det är långt ifrån hur jag tänkt mig än så länge. Men jag kämpar vidare :-)

        Vet inte vad jag ska köra för belysning bara, har en gammal juwelramp liggande över just nu (som är på tok för lång). Får se vad det blir, hade velat ha spotlights eller något men det blir nog en sådan här trots att jag tänk hitta något billigare. Men vi får se. http://godhemszoo.se/index.php?route...roduct_id=1252

        Kom gärna med ris och ros. Man blir liksom hemmablind när man håller på. Vad ser bra ut. Vad ser INTE bra ut?

        Följ mitt liv som bondmora och diplomerad klantskalle på:

        www.bondmoran.nu

        Kommentar

        Arbetssätt...