Diskusar och tokiga idéer

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • LoGeek
    svarade
    Ursprungligen postat av Nando
    Hur mår dina discusar?
    Så kul att du tittar in och frågar! Jo tack, de mår fint.

    Jag lägger extremt lite tid på karet, typ en timma i månaden, så jag är så glad att allt bara flyter på

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Hur mår dina discusar?

    Lämna en kommentar:


  • Camenius
    svarade
    Hahahaha.. jag som tycker synd om alla icke-nördar. Vad gör de om kvällarna ... eller i min livssituation... om dagarna.

    Leve ”nörderiet”!

    Lämna en kommentar:


  • LoGeek
    svarade
    Ursprungligen postat av Camenius
    Ah... tänk vad synd det är om ”icke-akvarister” som inte kan förgylla sin dag med en så här skön situation!
    Ja, kanske är vi lite hjärnskadade men visst förgyller det livet. Jag satt av och till framför diskuskaret igår kväll under ca två timmar. Frugan som samtidigt suttit nonstop framför Netflix utbrister "Jag fattar inte hur du kan sitta och stirra in i akvariet så länge!"...

    Lämna en kommentar:


  • Camenius
    svarade
    Ah... tänk vad synd det är om ”icke-akvarister” som inte kan förgylla sin dag med en så här skön situation!

    Lämna en kommentar:


  • LoGeek
    svarade
    Ahh, den som uppfann kaffebryggning hade en bra dag...

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Fina fiskar! Trevligt lov!

    Lämna en kommentar:


  • LoGeek
    svarade
    Ursprungligen postat av ICC
    Gillar denna tråden, ditt nick-name och dina lösningar. Snygga grova diskusar på fotot!!
    Oj, tack! Vad glad jag blir

    Lämna en kommentar:


  • ICC
    svarade
    Gillar denna tråden, ditt nick-name och dina lösningar. Snygga grova diskusar på fotot!!

    Lämna en kommentar:


  • LoGeek
    svarade
    Ursprungligen postat av Ekenberg

    Härligt både med höstlov, gungstol och rena rutor i diskuskaret....vackra kort på enastående fiskar...önskar er ett härligt höstlov
    Tackar!

    Lämna en kommentar:


  • Ekenberg
    svarade
    Ursprungligen postat av LoGeek
    Söndagkväll utan ångest. Ska ha höstlov med barnen denna vecka

    Så nu ska jag för första gången på länge stoppa armarna i karet och torka bort lite beläggningar på glaset. Sen ska jag luta mig tillbaks i gungstolen och njuta



    Härligt både med höstlov, gungstol och rena rutor i diskuskaret....vackra kort på enastående fiskar...önskar er ett härligt höstlov

    Lämna en kommentar:


  • LoGeek
    svarade
    Söndagkväll utan ångest. Ska ha höstlov med barnen denna vecka

    Så nu ska jag för första gången på länge stoppa armarna i karet och torka bort lite beläggningar på glaset. Sen ska jag luta mig tillbaks i gungstolen och njuta



    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Ursprungligen postat av LoGeek

    Det är bara en tidsfråga...
    Haha, kanske det

    Lämna en kommentar:


  • Ekenberg
    svarade
    Riktigt spännande med temperaturen .....flera fördelar om det inte innebär annan nackdel än att leken uteblir. Något jag tänker pröva när alla fiskar kommit till rätta i sina kar.

    Lämna en kommentar:


  • LoGeek
    svarade
    Ursprungligen postat av Nando
    Spännande läsning detta med temperaturen (trots att jag inga discusar har)!
    Det är bara en tidsfråga...

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...