Allmänt meddelande

Kollapsa
No announcement yet.

Ett akvarium på tippen.

Kollapsa
X
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

Idag var jag med GCAS och besökte fantastiska ”Den blå Planet” i Köpenhamn. Det är verkligen fint och kul!

Skickat från min iPhone med Tapatalk
    / Johan 720 l. Regnbågsfisk, 375 l. Glossolepis Wanamensis, 142 l. -. Medlem i IRG.

Kommentera

Åh, vad kul....ja, jag skulle ju åkt med men beslutade mig för att jag var för sjuk......ångrar inte mitt beslut men är ledsen att jag missade resan.

Kommentera

Ursprungligen postat av Ekenberg Visa inlägg

Vi väntar med spänning...
        Ja, jag tycker också att det är spännande. Vi har en gammal spinnrock som står under trappan och samlar damm men nu skall den upp på vinden. Istället kommer där att bli ett Tanganyikakar. Jag har beställt ett akvarie som mäter 95x95x60, det är det jag får plats med. Det ända jag vet är att jag vill ha någon form av Altolamprologus, jag tycker de ser så coola ut. Som sagt Tanganyika något som jag inte har någon koll på så det skall bli roligt. Tyvärr är det lite everanstid som först skall väntas ut....och bänkbygge....eventuellt lite färg på väggen...
        / Johan 720 l. Regnbågsfisk, 375 l. Glossolepis Wanamensis, 142 l. -. Medlem i IRG.

Kommentera

Även jag tycker det är kul att du uppdaterar, dessutom har du ett nytt projekt på gång - undrar vad för nåt?

//Inger
          "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

Kommentera

Ursprungligen postat av Inger H Visa inlägg
            Även jag tycker det är kul att du uppdaterar, dessutom har du ett nytt projekt på gång - undrar vad för nåt?

//Inger
            Hej!
            Det nya projektet beskrivs delvis i inlägg 258.

Kommentera

Ursprungligen postat av Marten64 Visa inlägg

Hej!
              Det nya projektet beskrivs delvis i inlägg 258.
              ... och hur kunde jag missa det inlägget . Då får du också en ny art att pyssla med. Tänk, att det finns alltid plats - fast man inte tror det, att klämma in ytterligare kar

//Inger
              "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

Kommentera

Ursprungligen postat av Inger H Visa inlägg

... och hur kunde jag missa det inlägget . Då får du också en ny art att pyssla med. Tänk, att det finns alltid plats - fast man inte tror det, att klämma in ytterligare kar

//Inger
                Jag kommer att långsamt avveckla mitt mindre tetrakar för att sedan endast ha mitt stora regnbågskar, det kommande Tanganyikakaret och Koidammen, det får räcka. Det är ungefär där min gräns går, ett tag hade jag igång fem akvarium det tog mer kraft än det gav energi.

Kommentera

Ursprungligen postat av Marten64 Visa inlägg

Jag kommer att långsamt avveckla mitt mindre tetrakar för att sedan endast ha mitt stora regnbågskar, det kommande Tanganyikakaret och Koidammen, det får räcka. Det är ungefär där min gräns går, ett tag hade jag igång fem akvarium det tog mer kraft än det gav energi.
                  Ja, man måste inse hur mycket kraft, tid och intresse som finns, tycker man att för många kar är jobbiga, då är det nog dags att avveckla några. För mig helt rätt inställning

//Inger

Kommentera

Sparar...
                  X