Hinner jag, så svänger jag också förbi.... behöver fylla på med lite mat och en del andra saker också.
Ja, ett besök till Tony är alltid trevligt och svårt å komma därifrån tomhänt. Och att då få springa på lite folk härifrån är bara så roligt.
Om jag hinner .... så ses vi.
Mitt första Diskusakvarium
Kollaps
X
-
Frugan är väl medveten om priset och är egentligen mest upprörd över att han åker till Tony utan mig. [emoji6]Lämna en kommentar:
-
-
-
IRL träffar med Zoopet vänner har ju visat sig vara en höjdare hittills, minns särskilt några kalla i Västerås för inte så länge sedan
Har fått en massa teasers från Tony i form av bilder, ett VF par är bara helt gudomliga . Måste dela med mig av en av bilderna.
[ATTACH=CONFIG]75568[/ATTACH]Lämna en kommentar:
-
-
-
Dessutom ska du få träffa Einarsson, live. Låter som en trevlig torsdag.Lämna en kommentar:
-
Du ska alltså åka till Tony och bara titta lite? Hmmm. Hur ser den eventuella planen ut? Jag avundas dig besöketLämna en kommentar:
-
-
-
Lämna en kommentar:
-
Ja det är alltid roligt att svänga dit när man vet att det är lite andra lirare där också. + att det känns snällt mot Tony på något sätt att han kan ta emot flera personer på en gång så blir det inte lika tidskrävande.Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: