Mitt första Diskusakvarium

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

• Tommy Vestlie
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    Ni får hänga på till zoopets-väst grillfest hos Ansjo-Anders i början av juni hade var mycket kul att träffa er alla tre
    Bra idé. Kollar med sambon och återkommer.

Lämna en kommentar:

• PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av Einarsson
    Ja det var kul att träffas indeed. Diskustony är en bra hubb för att träffa härligt folk. Sen får man ju inte missa att diskustony själv är ju awesome.
    Ni får hänga på till zoopets-väst grillfest hos Ansjo-Anders i början av juni hade var mycket kul att träffa er alla tre

Lämna en kommentar:

• PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av Tommy Vestlie
    Några bilder från dagens utflykt till Tony i Thn:

[ATTACH=CONFIG]75638[/ATTACH]
    [ATTACH=CONFIG]75639[/ATTACH]
    [ATTACH=CONFIG]75640[/ATTACH]
    [ATTACH=CONFIG]75641[/ATTACH]
    [ATTACH=CONFIG]75642[/ATTACH]
    [ATTACH=CONFIG]75643[/ATTACH]
    [ATTACH=CONFIG]75644[/ATTACH]
    [ATTACH=CONFIG]75645[/ATTACH]
    snygga!

Lämna en kommentar:

• tonpet
    svarade
    Håller med er båda, är riktigt kul att träffas.
    - Känns som att vi borde hitta ännu bättre sätt att faktiskt vårda och underhålla relationer som detta.
    Vore roligt att hitta på nått och träffas. *gilla*

Hoppas det gått bra för dig Tommy med dina nya, mycket fina diskusar. Och att du hade problem en stund att välja fisk hos Tony är inte konstigt. Sicken kvalitet...Men de du valde kan jag helt ärligt säga att jag också hade valt. Dom är grymt fina.... Liknar mina
    Efter din beskrivning av vad du skulle göra resten av denna kväll så förmodar jag, att du har det bra och njuter i fulla drag.
    Grattis Tommy till tillökningen ...

Lämna en kommentar:

• Einarsson
    svarade
    Ja det var kul att träffas indeed. Diskustony är en bra hubb för att träffa härligt folk. Sen får man ju inte missa att diskustony själv är ju awesome.

Lämna en kommentar:

• Tommy Vestlie
    svarade
    Ursprungligen postat av Einarsson
    Har koppat än eller Tommy? Kämpa kämpa.
    Japp, blev sjukt bra. Fantastiskt fina fiskar som passar helt perfekt in i min plan.

Riktigt kul att få träffa dig och Tony (samt handlare Tony) idag, älskar hur den här hobbyn både ger mig den alternativa fokus utanför arbetet som jag behöver men också alla möten med människor som jag troligen aldrig skulle haft förmånen att få träffa om det inte vore för vårt gemensamma intresse. Känns som att vi borde hitta ännu bättre sätt att faktiskt vårda och underhålla relationer som detta.

Lämna en kommentar:

• Einarsson
    svarade
    Har koppat än eller Tommy? Kämpa kämpa.

Lämna en kommentar:

• Tommy Vestlie
    svarade
    Ursprungligen postat av jozi81
    Länge sen jag skrev i din tråd Tommy! Vill bara kika in och säga att din utveckling är rolig att följa! Gillar dina kar om möjligt ännu mer med lite "rufsigare" tänk! Beställde själv 600 gram catappablad och har en påse lönn och en med eklöv, så sen kan vi tävla i mulm och bös[emoji2]
    Tävlingen är antagen

Lämna en kommentar:

• Tommy Vestlie
    svarade
    Några bilder från dagens utflykt till Tony i Thn:

Klicka på bilden för större version

Namn: DSC_3782.jpg
Visningar: 1
Storlek: 59,0 KB
ID: 2171266

Namn: DSC_3790.jpg
Storlek: 165,8 KB
ID: 2171267

Namn: DSC_3794.jpg
Storlek: 180,5 KB
ID: 2171268

Namn: DSC_3800.jpg
Storlek: 145,3 KB
ID: 2171269

Namn: DSC_3807.jpg
Storlek: 107,7 KB
ID: 2171270

Namn: DSC_3810.jpg
Storlek: 155,6 KB
ID: 2171271

Namn: DSC_3813.jpg
Storlek: 70,4 KB
ID: 2171272

Namn: DSC_3817.jpg
Storlek: 105,6 KB
ID: 2171273

Lämna en kommentar:

• jozi81
    svarade
    Länge sen jag skrev i din tråd Tommy! Vill bara kika in och säga att din utveckling är rolig att följa! Gillar dina kar om möjligt ännu mer med lite "rufsigare" tänk! Beställde själv 600 gram catappablad och har en påse lönn och en med eklöv, så sen kan vi tävla i mulm och bös[emoji2]

Lämna en kommentar:

• Tommy Vestlie
    svarade
    Ursprungligen postat av roxxor_swe
    Treeevlig tråd
    Hade själv tänkt å åka till tony för mitt projekt när jag fick nys om kaj som bodde runt hörnet .. men blir säkert en tur till tony när man fått blodad tand.
    Hej och tack. Kul med nya besökare i tråden.

Lämna en kommentar:

• Tommy Vestlie
    svarade
    Hemma relativt sent efter en lång arbetsdag. Är gräsänkling då sambon kilat till solen en vecka. Är kanske lite stygg men tände upp karet och väckte dem stackars kompisarna. Kände ett behov av att få landa en liten stund framför denna undervattensvärld innan det snart är dags för sängen inför ytterligare en tidig morgon på resande fot.

Längtar dock sjukt mycket till morgondagen eftersom jag på vägen hem får möjligheten att ta svängen förbi Trollhättan

Lämna en kommentar:

• roxxor_swe
    svarade
    Treeevlig tråd
    Hade själv tänkt å åka till tony för mitt projekt när jag fick nys om kaj som bodde runt hörnet .. men blir säkert en tur till tony när man fått blodad tand.

Lämna en kommentar:

• Einarsson
    svarade
    Ursprungligen postat av Pernilla75
    Frugan är väl medveten om priset och är egentligen mest upprörd över att han åker till Tony utan mig. [emoji6]

Lämna en kommentar:

• Tommy Vestlie
    svarade
    Ursprungligen postat av tonpet
    Hinner jag, så svänger jag också förbi.... behöver fylla på med lite mat och en del andra saker också.
    Ja, ett besök till Tony är alltid trevligt och svårt å komma därifrån tomhänt. Och att då få springa på lite folk härifrån är bara så roligt.
    Om jag hinner .... så ses vi.
    Trevligt

Lämna en kommentar:

Arbetssätt...