Mitt första Diskusakvarium

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

• HWH
    svarade
    Hur varmt har du dina fjärilar?

Lämna en kommentar:

• Tommy Vestlie
    svarade
    Noterar att ett av fjärilsparen är riktigt aggressiva i det mörklagda karet. Misstänker att de på nytt lagt ifrån sig en samling ägg.

Lämna en kommentar:

• Bluewing
    svarade
    Amen

Lämna en kommentar:

• Tommy Vestlie
    svarade
    Ursprungligen postat av Bluewing
    Ja det gör man, Tommy. Men nörd är ett trist ord egentligen. Passionerad gillar jag bättre. Du ser på filmer på fiskar du älskar när du inte ser dem och du skickar kärleksförklaringar till din kvinna när du inte kan träffa henne. Du är en passionerad man helt enkelt, Tommy [emoji6]Sånt är så bra det kan vara. Tycket man ska leva sitt liv passionerat.
    Man måste våga älska livet, det är fullt av njutning och skönhet.

Lämna en kommentar:

• Bluewing
    svarade
    Ja det gör man, Tommy. Men nörd är ett trist ord egentligen. Passionerad gillar jag bättre. Du ser på filmer på fiskar du älskar när du inte ser dem och du skickar kärleksförklaringar till din kvinna när du inte kan träffa henne. Du är en passionerad man helt enkelt, Tommy [emoji6]Sånt är så bra det kan vara. Tycket man ska leva sitt liv passionerat.

Lämna en kommentar:

• Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av Tommy Vestlie
    Om man startar dagen med att titta på filmer från det egna karet eftersom det ju fortfarande är släckt, kategoriseras man som nörd då?
    Nej absolut inte! Här är en nörd till, som fotar fiskar vid sjusnåret på morgonen .

//Inger

Lämna en kommentar:

• PiaJo
    svarade
    Näää, inte alls, fullt "normalt"

Lämna en kommentar:

• Tommy Vestlie
    svarade
    Om man startar dagen med att titta på filmer från det egna karet eftersom det ju fortfarande är släckt, kategoriseras man som nörd då?

Lämna en kommentar:

• Tommy Vestlie
    svarade
    Ursprungligen postat av roxxor_swe
    Men WoW .. sicket kar och sicka dasslock.
    Avis är bara förnamnet. Hoppas de trivs bra hos din stam.
    Tack, håller tummarna för att "integrationen" går bra.

Lämna en kommentar:

• roxxor_swe
    svarade
    Men WoW .. sicket kar och sicka dasslock.
    Avis är bara förnamnet. Hoppas de trivs bra hos din stam.

Lämna en kommentar:

• Tommy Vestlie
    svarade
    Ursprungligen postat av piajo
    jo, det förstod jag men var tvungen att skoja till det, det är ju fredagskväll

Lämna en kommentar:

• PiaJo
    svarade
    Ha ha nu var det inte just det faktum att jag är gräsänkling som gör mig till lyckligaste killen i stan utan snarare nytillskottet i karet . När det gäller min bättre hälft så är saknaden stor men jag vet att hon har det underbart i Side vilket hon är väl värd. Hade helst åkt med men min tid räckte inte till denna gången.
    Jo, det förstod jag men var tvungen att skoja till det, det är ju fredagskväll

Lämna en kommentar:

• Tommy Vestlie
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    Gött!

för ordningen skull... ( vet ju att hon läser ) så är det väldigt gott när respektive kommer hem efter att varit borta
    Ha ha nu var det inte just det faktum att jag är gräsänkling som gör mig till lyckligaste killen i stan utan snarare nytillskottet i karet . När det gäller min bättre hälft så är saknaden stor men jag vet att hon har det underbart i Side vilket hon är väl värd. Hade helst åkt med men min tid räckte inte till denna gången.

Lämna en kommentar:

• PiaJo
    svarade
    Lyckligaste killen i stan
    Gött!

för ordningen skull... ( vet ju att hon läser ) så är det ju väldigt gott när respektive kommer hem efter att varit borta ett tag, så man skall inte vara för kaxig, vet ju själv hur det är
    Senast redigerad av PiaJo; 01 May 2015, 23:04.

Lämna en kommentar:

• Tommy Vestlie
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    Verkar inte gå nån nöd på dig

Vackra fiskar!
    Lyckligaste killen i stan

Lämna en kommentar:

Arbetssätt...