Mitt första Diskusakvarium
Kollaps
X
-
Noterar att ett av fjärilsparen är riktigt aggressiva i det mörklagda karet. Misstänker att de på nytt lagt ifrån sig en samling ägg.Lämna en kommentar:
-
Ja det gör man, Tommy. Men nörd är ett trist ord egentligen. Passionerad gillar jag bättre. Du ser på filmer på fiskar du älskar när du inte ser dem och du skickar kärleksförklaringar till din kvinna när du inte kan träffa henne. Du är en passionerad man helt enkelt, Tommy [emoji6]Sånt är så bra det kan vara. Tycket man ska leva sitt liv passionerat.Lämna en kommentar:
-
Ja det gör man, Tommy. Men nörd är ett trist ord egentligen. Passionerad gillar jag bättre. Du ser på filmer på fiskar du älskar när du inte ser dem och du skickar kärleksförklaringar till din kvinna när du inte kan träffa henne. Du är en passionerad man helt enkelt, Tommy [emoji6]Sånt är så bra det kan vara. Tycket man ska leva sitt liv passionerat.Lämna en kommentar:
-
-
Om man startar dagen med att titta på filmer från det egna karet eftersom det ju fortfarande är släckt, kategoriseras man som nörd då?Lämna en kommentar:
-
-
Men WoW .. sicket kar och sicka dasslock.
Avis är bara förnamnet. Hoppas de trivs bra hos din stam.Lämna en kommentar:
-
-
Ha ha nu var det inte just det faktum att jag är gräsänkling som gör mig till lyckligaste killen i stan utan snarare nytillskottet i karet . När det gäller min bättre hälft så är saknaden stor men jag vet att hon har det underbart i Side vilket hon är väl värd. Hade helst åkt med men min tid räckte inte till denna gången.Lämna en kommentar:
-
Ha ha nu var det inte just det faktum att jag är gräsänkling som gör mig till lyckligaste killen i stan utan snarare nytillskottet i karet . När det gäller min bättre hälft så är saknaden stor men jag vet att hon har det underbart i Side vilket hon är väl värd. Hade helst åkt med men min tid räckte inte till denna gången.Lämna en kommentar:
-
Gött!
för ordningen skull... ( vet ju att hon läser ) så är det ju väldigt gott när respektive kommer hem efter att varit borta ett tag, så man skall inte vara för kaxig, vet ju själv hur det ärSenast redigerad av PiaJo; 01 May 2015, 23:04.Lämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar: