Så många härliga filmer och givande samtal som det förs här idag
Yes, lite så jag tänker. Jag har rätt så bra blås i karet med tre ytter- och ett innerfilter. Har påbörjat min bösiga botten med pinnar, flis från rötter och löv samt några få strån gräs. Kan ta några bilder när karet tänds på hur bottenbös v.01 ser ut just nu.
Du köpte ju fler fiskar nu dock så är det inte dags för ett par tre ytterfilter till?
Så många härliga filmer och givande samtal som det förs här idag
Ursprungligen postat av HWH
Tommy kolla "min" film och se hur strömt det är och hur mycket små pinnar det är på botten, jag tror pinnarna kan vara viktiga i ett akvarium för syresättningen av mulm och botten
Yes, lite så jag tänker. Jag har rätt så bra blås i karet med tre ytter- och ett innerfilter. Har påbörjat min bösiga botten med pinnar, flis från rötter och löv samt några få strån gräs. Kan ta några bilder när karet tänds på hur bottenbös v.01 ser ut just nu.
Senast redigerad av Tommy Vestlie; 14 May 2015, 11:16.
Det går i perioder dock. Under regnsäsongen så håller diskusarna till i översvämmade och mycket lugna vatten för att leka och ta hand om sina små. Men i övrigt lever de i rätt våldsamma förhållanden, vilket det oftast är i stora floder.
Ja jag börjar förstå det efter att ha kollat på lite naturfilmer på Youtube
Det är den där färgen eller vad det kallas som jag gillar mest. Och det är ju inte alls så stillsamt vatten som jag trodde att dom vill ha
Det går i perioder dock. Under regnsäsongen så håller diskusarna till i översvämmade och mycket lugna vatten för att leka och ta hand om sina små. Men i övrigt lever de i rätt våldsamma förhållanden, vilket det oftast är i stora floder.
Tommy kolla "min" film och se hur strömt det är och hur mycket små pinnar det är på botten, jag tror pinnarna kan vara viktiga i ett akvarium för syresättningen av mulm och botten
Ha ha den ens gick på storbild på tv när jag läste. Men nej det är inte de. Det är en kort kort film på bara diskusar och ett gäng randiga bottentittare
Nja Helena det gör han inte. Kaffet var tvärtom riktigt gott. Vilken av filmerna är det du menar? Det är ju några.... Ungefär när i tid?
Mitt också, en härlig hemmagjord latte, med massa skum.
Filmen med en massa pinnar på botten, strömt vatten, gröna diskusar og en massa fräna bottentittare. Jag har letat och trodde det var i ca inlägg 4000 men hittar det inte
Lämna en kommentar: