Akvariegaraget

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Likan
    • April 2012
    • 2611

    Det där blir så bra.
    450l, 350l, 125l, 54l och 45l. Fokus på malar, tillsammans med gott & blandat.

    Kommentar

    • jozi81
      • January 2011
      • 917

      Klicka på bilden för större version

Namn: ImageUploadedByTapatalk1447874174.159982.jpg
Visningar: 1
Storlek: 101,3 KB
ID: 2173328
      #AEmagasinet

      En sista bild från mig innan släpp.

      Logga in på Facebook för att börja dela och ta kontakt med vänner, familj och andra som du känner.



      Skickat från min iPhone med Tapatalk

      Kommentar

      • Faltaren
        • July 2005
        • 1453

        😄😄😄
        http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=2174459

        Kommentar

        • Jesper Broman
          • November 2012
          • 3445

          Jag har filat på min ursäkt i några dagar nu.
          Min förklaring till mitt beteende är psykisk ohälsa. Jag har lidit av svår depression sista året, de sista två veckorna så har jag fått behandling i form av ECT (electric convulsive therapy) och jag har nu så smått börjat få tillbaka min tro på mänskligheten.
          Detta är förklaringen till mitt beteende och jag känner att du förtjänar den ärliga förklaringen.

          Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt beteende och jag önskar er naturligtvis lycka till med tidningen.

          Jesper

          Kommentar

          • jozi81
            • January 2011
            • 917

            Ursprungligen postat av Jesper Broman
            Jag har filat på min ursäkt i några dagar nu.
            Min förklaring till mitt beteende är psykisk ohälsa. Jag har lidit av svår depression sista året, de sista två veckorna så har jag fått behandling i form av ECT (electric convulsive therapy) och jag har nu så smått börjat få tillbaka min tro på mänskligheten.
            Detta är förklaringen till mitt beteende och jag känner att du förtjänar den ärliga förklaringen.

            Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt beteende och jag önskar er naturligtvis lycka till med tidningen.

            Jesper
            Vet du vad Jesper?
            Det där köper jag från djupet av mitt hjärta <3.
            Hade lite dåligt samvete efter mitt ganska hårda svar, men jag var ledsen på riktigt.
            Lika ledsen som jag var då är jag glad nu.

            Kan bara hoppas att du kommer fortsätta att må bättre och bättre och att du kommer fortsätta "hänga" här.

            Våran gästartikel handlade ju just om psykisk ohälsa och hobbyns helande kraft.

            Starkt Jesper och jag tar av mig hatten


            Skickat från min iPhone med Tapatalk

            Kommentar

            • Jesper Broman
              • November 2012
              • 3445

              Tack

              Du hade all rätt att va hård mot mig så du ska inte ha något dåligt samvete.
              Ja jag läste artikeln i morse och jag kan bara hålla med om vart ord. Jag hade inte överlevt de sista två åren utan min hobby.

              Och jag tycker inte det är det minsta svårt att dela med mig av mina livserfarenheter och mitt psykiska mående. Det är många i dagens samhälle som mår riktigt dåligt psykiskt, och det är dags att vi i samhället slutar skämmas och börjar prata om det. Både för att fler ska våga ta steget och skaffa hjälp men också för att någon gång kunna förebygga det hårda klimatet som gör många sjuka.

              Kommentar

              • Inger H

                • December 2008
                • 11247

                Att vara ödmjuk är nog den bästa gåvan man kan ha <3

                //Inger
                "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                Kommentar

                • Mathias Nilsson
                  • July 2011
                  • 6552

                  Ursprungligen postat av Jesper Broman
                  Jag har filat på min ursäkt i några dagar nu.
                  Min förklaring till mitt beteende är psykisk ohälsa. Jag har lidit av svår depression sista året, de sista två veckorna så har jag fått behandling i form av ECT (electric convulsive therapy) och jag har nu så smått börjat få tillbaka min tro på mänskligheten.
                  Detta är förklaringen till mitt beteende och jag känner att du förtjänar den ärliga förklaringen.

                  Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt beteende och jag önskar er naturligtvis lycka till med tidningen.

                  Jesper
                  Jag får be dig om ursäkt också. Jag tolkar alltid text väldigt svart på vitt och funderar sällan på vilka faktorer som leder fram till olika typer av inlägg.

                  Jag är ledsen om jag for fram för hårt, jag ska tänka lite extra nästa gång jag far fram på internet.

                  Jag hoppas att du finner vägen tillbaka till välmåendet. Ha en bra dag Jesper.
                  http://mathiasaquariums.blogspot.se/

                  "Konsten att tråka ut är konsten att säga allt" - Dante

                  Kommentar

                  • Jesper Broman
                    • November 2012
                    • 3445

                    Ursprungligen postat av Mathias Nilsson
                    Jag får be dig om ursäkt också. Jag tolkar alltid text väldigt svart på vitt och funderar sällan på vilka faktorer som leder fram till olika typer av inlägg.

                    Jag är ledsen om jag for fram för hårt, jag ska tänka lite extra nästa gång jag far fram på internet.

                    Jag hoppas att du finner vägen tillbaka till välmåendet. Ha en bra dag Jesper.
                    Det är ju omöjligt för omvärlden att alltid veta hur det står till hos andra. Så tack till dig med men om någon beter sig illa så ska han få höra det. Så det var helt rätt av er att ryta ifrån, det var jag förtjänt av

                    Kommentar

                    • Bluewing

                      • August 2012
                      • 10522

                      Ursprungligen postat av Jesper Broman
                      Det är ju omöjligt för omvärlden att alltid veta hur det står till hos andra. Så tack till dig med men om någon beter sig illa så ska han få höra det. Så det var helt rätt av er att ryta ifrån, det var jag förtjänt av
                      Att göra som du gör nu inger den allra djupaste respekt från min sida och förståelse.
                      Du bygger både broar och skapar hopp med din öppenhet.
                      De människor jag älskat mest och som gett mig mest under min uppväxt har båda haft djupa depressioner och behandlats med ECT för att komma på rätt köl i perioder.
                      Tack Jesper för det här.
                      Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                      Juwel Lido 120

                      Kommentar

                      • Jesper Broman
                        • November 2012
                        • 3445

                        Ursprungligen postat av Bluewing
                        Att göra som du gör nu inger den allra djupaste respekt från min sida och förståelse.
                        Du bygger både broar och skapar hopp med din öppenhet.
                        De människor jag älskat mest och som gett mig mest under min uppväxt har båda haft djupa depressioner och behandlats med ECT för att komma på rätt köl i perioder.
                        Tack Jesper för det här.
                        Tack själv

                        Kommentar

                        • jozi81
                          • January 2011
                          • 917

                          Denna bilden får symbolisera mig så länge tapatalk och zoopet inte lirar bättre ihop.
                          Jag lever hursomhelst och de mesta är sig likt!

                          Kommentar

                          • Bluewing

                            • August 2012
                            • 10522

                            Nu ska du inte vara så rädd för webbläsaren Daniel . Det går alldeles utmärkt att gagga på Zoopet om du har en laptop i närheten av sjuksängen. Helcool bild!
                            Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                            Juwel Lido 120

                            Kommentar

                            • jozi81
                              • January 2011
                              • 917

                              Lever!
                              Fullt upp med både magasin och livet!
                              Allt lever som tidigare, karen tickar på och snart är deg dammsäsong!! Fått tag på Australoheros faceatus som kommer få gå där i sommar!

                              Kommentar

                              • Bluewing

                                • August 2012
                                • 10522

                                Ursprungligen postat av jozi81
                                Lever!
                                Fullt upp med både magasin och livet!
                                Allt lever som tidigare, karen tickar på och snart är deg dammsäsong!! Fått tag på Australoheros faceatus som kommer få gå där i sommar!
                                Mycket fina bilder. Kul att du börjar synas här igen Daniel!
                                Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                                Juwel Lido 120

                                Kommentar

                                Arbetssätt...