Akvariegaraget

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Jesper Broman
    • November 2012
    • 3445

    Ursprungligen postat av Faltaren
    Elitgrupp? Är det inte någon mässa?
    Har inte en aning om vad det är, är inte nyfiken heller. Endast provocerad

    Kommentar

    • Mathias Nilsson
      • July 2011
      • 6552

      Ursprungligen postat av Jesper Broman
      Har inte en aning om vad det är, är inte nyfiken heller. Endast provocerad
      Behåll den känslan, håll den för dig själv och undvik att ta del av det som erbjuds. Det är mitt råd Jesper. Du har ingen aning om vad som händer och du väljer att gå på offensiven direkt. Det är tyvärr negativt då det lika gärna kan vara något som du kan dra nytta av i framtiden. Du utgår direkt ifrån att det är något dumt, istället för att se på det hela med nyfikenhet.

      Vad händer liksom?
      http://mathiasaquariums.blogspot.se/

      "Konsten att tråka ut är konsten att säga allt" - Dante

      Kommentar

      • Tommy Vestlie
        • August 2014
        • 2097

        Ursprungligen postat av Jesper Broman
        Har inte en aning om vad det är, är inte nyfiken heller. Endast provocerad
        Lustigt att man kan bli provocerad över något som man defacto inte har en aning om vad det är?

        Jesper, lite senare idag kommer det publiceras vad detta handlar om, jag hoppas verkligen att du är medmänniska nog då att inse hur fel det är att angripa och kritisera något på det sätt som du nu gjort på helt felaktiga spekulationer och därmed också kan be Daniel om ursäkt. Vem vet du kanske tom kommer gilla det om komma skall?

        Ha en fortsatt bra dag.
        Proud member of Aquascapers of Sweden

        Kommentar

        • jozi81
          • January 2011
          • 917

          Akvariegaraget

          #ae
          [ATTACH]78004[/ATTACH]
          Senast redigerad av jozi81; 07 November 2015, 15:46.

          Kommentar

          • HWH
            • March 2013
            • 2310

            Man kan väl bara scrolla vidare om det är något som inte intresserar en. Som med all reklam gäller det ju att skapa en snackis. Önskar hellre lycka till med vad det nu är ni håller på med
            /Helena,
            Zoopets norska inslag. Har en salig blandning av stort och smått, vått och torrt.

            Kommentar

            • jozi81
              • January 2011
              • 917

              Klicka på bilden för större version

Namn: ImageUploadedByTapatalk1446907631.586175.jpg
Visningar: 2
Storlek: 107,4 KB
ID: 2173247


              Skickat från min iPhone med Tapatalk

              Kommentar

              • Spook
                • March 2015
                • 39

                Ursprungligen postat av Jesper Broman
                Har inte en aning om vad det är, är inte nyfiken heller. Endast provocerad
                Lättprovocerad och inskränkt?

                Kommentar

                • jozi81
                  • January 2011
                  • 917

                  Akvariegaraget

                  Ursprungligen postat av Jesper Broman
                  Jätteroligt att ni har skapat en elitgrupp med två bokstäver så att resten av akvariesverige kan kännas sig dumma när ingen fattar något.

                  Men roligt att alla med två bokstäver på profilbilden kan känna sig speciella.
                  Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_5551.jpg
Visningar: 1
Storlek: 69,8 KB
ID: 2173250


                  Nu är det dags att ta tag i detta, trodde kanske långt inne att du skulle be om ursäkt för ditt extremt otrevliga uppträdande på diverse forum under gårdagen, hur du uppför dig där är väl upp till diverse admin att hantera, men du ger fan i att klampa in i min egen tråd med så låg uppfattning om människor omkring dig. Människor som dessutom varit extremt drivande i att hjälpa dig då din rocka dog under någon månads tid.
                  I min värld är det inget annat än småsinthet i sin sämsta form..

                  För ett år sedan talades det om zoopetstämningen och det var vackert att se hur vi stod upp för varandra då (jag tror det var bluewing) blev attackerad utifrån. Det du gjorde igår var imo värre, du vet vilka människor du sårar och du tror på allvar att det är någon form av konspiration där ett gäng människor vill skriva alla andra på näsan, skämmes!

                  Nu då, hur känns det nu?
                  Igår då nyheten om att det startas en gratistidning som skall försöka ge så många som möjligt en chans att få sin del av hobbyn åskådligjord, käönns det bra nu Jesper? Du har då varit ganska tyst så jag kan bara anta att du fortfarande sitter där i mörkret och hatar dom som försöker göra något för hobbyn.
                  Gör då det, jag kan bara säga att trots några få negativa kommentarer på något media (innan alla förstod att det var just en tidning det handlade om) där du var värst, har jag aldrig känt mig så stolt över någonting. VILKET GENSVAR!! Sjukt roligt och man blir glad.

                  Jag hjälper gärna till även nästa gång du behöver hjälp Jesper, men då får du fan be om ursäkt innan, innan dess kan du scrolla förbi denna tråden utan att lämna några spår efter dig eftersom dom inte ger mig ett dugg.

                  MVH Daniel.
                  Senast redigerad av jozi81; 08 November 2015, 22:54.

                  Kommentar

                  • Helene&Andreas
                    • January 2009
                    • 1336

                    Daniel, måste ändå säga att det kan verkligen bli kul det här!
                    Hoppas innerligt att det är du som ligger bakom denna gratis tidning! Då kan det bli hur bra som helst!
                    Inte för att försvara Jesper nu men försök släppa det, jag iallafall har en viss förståelse för hur han tänker... Men han kommer säkert att skriva och förklara sig/be om ursäkt.
                    Fokusera nu på denna tidningen Jozi!

                    Kommentar

                    • Bluewing

                      • August 2012
                      • 10522

                      Ett klokt råd Andreas. Men tycker också att Daniel har rätt att försvara sig. Men upplever också Daniels inlägg som ett avslut på debatten.

                      Tycker att allt som människor gör för att sprida intresse och engagemang om vår hobby är värd beröm, inte kritik. Det är väl också normalt den ton som ska gälla här på Zoopet.
                      Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                      Juwel Lido 120

                      Kommentar

                      • åheim
                        • April 2006
                        • 13110

                        Vad är det som diskuteras?? Såg bilden på arrowanan och nersläpp 22nov men fattade inte vad det handlade om... är det en tidning? och hur får man tag i den isåfall?
                        (Jesper jag vet inte vad du provocerades av men sluta inte hänga här bara för det här utan förklara mer omkring vad som triggade dig, för jag fattar inte...)
                        Viva Leo Buscaglia

                        Kommentar

                        • jozi81
                          • January 2011
                          • 917

                          Ursprungligen postat av Helene&Andreas
                          Daniel, måste ändå säga att det kan verkligen bli kul det här!
                          Hoppas innerligt att det är du som ligger bakom denna gratis tidning! Då kan det bli hur bra som helst!
                          Inte för att försvara Jesper nu men försök släppa det, jag iallafall har en viss förståelse för hur han tänker... Men han kommer säkert att skriva och förklara sig/be om ursäkt.
                          Fokusera nu på denna tidningen Jozi!
                          Jag är bra på att släppa, så det är lugnt.
                          Däremot tar jag inte emot vad som helst utan att säga min mening, det har jag nu gjort så det är klart redan.

                          Tidningen blir grym, sjukt kul är det också!


                          Skickat från min iPhone med Tapatalk

                          Kommentar

                          • jozi81
                            • January 2011
                            • 917

                            Ursprungligen postat av åheim
                            Vad är det som diskuteras?? Såg bilden på arrowanan och nersläpp 22nov men fattade inte vad det handlade om... är det en tidning? och hur får man tag i den isåfall?
                            (Jesper jag vet inte vad du provocerades av men sluta inte hänga här bara för det här utan förklara mer omkring vad som triggade dig, för jag fattar inte...)
                            Titta på bild 2 också!
                            Jo, det kommer en digital akvarieskrift. Nu är jag ju inblandad så jag är ju jävig, men jag både tycker och tror den kommer bli bra, jag är tillochmed lite myspysstolt
                            Ni kommer få veta mer vad det lider, lite spänning ska vi behålla. Det enda jag kan garantera är att ingen med internetanslutning och akvarieintresse kommer missa lanseringen




                            Skickat från min iPhone med Tapatalk

                            Kommentar

                            • Helene&Andreas
                              • January 2009
                              • 1336

                              Ursprungligen postat av jozi81
                              Jag är bra på att släppa, så det är lugnt.
                              Däremot tar jag inte emot vad som helst utan att säga min mening, det har jag nu gjort så det är klart redan.

                              Tidningen blir grym, sjukt kul är det också!


                              Skickat från min iPhone med Tapatalk
                              Bra!

                              Kör hårt nu major!

                              Kommentar

                              • jozi81
                                • January 2011
                                • 917

                                Rescapade rovkaret då jag ändå blev tvungen riva ut fetroten för att kunna fånga lite fisk jag sålde, tänk bort den vita slangen...
                                Klicka på bilden för större version

Namn: ImageUploadedByTapatalk1447087792.644767.jpg
Visningar: 1
Storlek: 195,2 KB
ID: 2173261


                                Skickat från min iPhone med Tapatalk

                                Kommentar

                                Arbetssätt...