Akvariegaraget

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Tommy Vestlie
    • August 2014
    • 2097

    Ursprungligen postat av jozi81
    Vilken är den 12e bokstaven i alfabetet?
    Påminner mig om när jag körde racing. Mitt nummer var 81. Vid ett tillfälle så fick jag efter en tävling påhälsning av en rätt kaxig motorcykelsnubbe som fullständigt älskade mitt och bilens nummer
    Proud member of Aquascapers of Sweden

    Kommentar

    • Mr Woods
      • March 2013
      • 3409

      Fasen vad bra de kommer att passa där, rent estetiskt!

      Kommentar

      • Mr Woods
        • March 2013
        • 3409

        Ursprungligen postat av tommy vestlie
        påminner mig om när jag körde racing. Mitt nummer var 81. Vid ett tillfälle så fick jag efter en tävling påhälsning av en rätt kaxig motorcykelsnubbe som fullständigt älskade mitt och bilens nummer
        HA HA HA!

        Hur går bilen förresten, är du nöjd med din 205:a?

        Kommentar

        • Tommy Vestlie
          • August 2014
          • 2097

          Ursprungligen postat av Mr Woods
          HA HA HA!

          Hur går bilen förresten, är du nöjd med din 205:a?
          Jorrå den är OK. Första bilen jag någonsin lämnat in på service eftersom bilens internetuppkopplingen inte fungerade som den skulle .

          Tycker nog kanske att min tidigare bmw 5:a var lite mer gediget byggd.
          Proud member of Aquascapers of Sweden

          Kommentar

          • Mr Woods
            • March 2013
            • 3409

            Vad, skojar du!? Har de börjat slarva nu igen...

            Tänkte ju byta upp mig till en 204:a, men jag vill ha facelift-versionen och de är fortfarande rätt så dyra. Köper mina bilar kontant...

            Kommentar

            • jozi81
              • January 2011
              • 917

              Tommy: Hahahaha!
              Mr Woods: mm, tror det med, hoppas dom trivs med! Lite zebrabäbisar vore najs!

              Bilar ja.. Så fruktansvärt nära spontanbyta Volvon mot en FIAT... Freemont iofs, men Fiat likväl..
              Sansade mig dock.

              Kommentar

              • Mr Woods
                • March 2013
                • 3409

                Vi körde en Fiat som turnébuss i höstas eftersom Tour Service la ner och sålde sina 7,5 meter långa folkvagnar.
                Jag blev lite trött på att Fiat har missförstått var spaken till farthållaren skall sitta, vilket gjorde att jag allt som oftast blinkade höger istället för att sätta igång farthållaren...

                Kommentar

                • Tommy Vestlie
                  • August 2014
                  • 2097

                  Ursprungligen postat av Mr Woods
                  Vad, skojar du!? Har de börjat slarva nu igen...

                  Tänkte ju byta upp mig till en 204:a, men jag vill ha facelift-versionen, och de är fortfarande rätt så dyra. Köper mina bilar kontant...
                  Ja faktiskt lite slarvigt. MB lider lite av Berg o Dalbane sjukan. Ytterligare ett minus är att återförsäljarnas personal inte hinner med kompetensmässigt allt eftersom tekniken i fordonet blir mer och mer avancerat (dvs IT stödet i kupén för föraren). Har haft ett antal ärenden som de helt enkelt inte förstått sig på som jag istället fått lösa själv.

                  Men fasiken inte meningen att kapa jozi81 tråd för bilsnack, sorry Daniel.
                  Proud member of Aquascapers of Sweden

                  Kommentar

                  • Tommy Vestlie
                    • August 2014
                    • 2097

                    Ursprungligen postat av jozi81
                    Tommy: Hahahaha!
                    Mr Woods: mm, tror det med, hoppas dom trivs med! Lite zebrabäbisar vore najs!

                    Bilar ja.. Så fruktansvärt nära spontanbyta Volvon mot en FIAT... Freemont iofs, men Fiat likväl..
                    Sansade mig dock.
                    Många som talat om att byta ut sin V60 mot just Freemont. Samma typ av bil fast för betydligt mindre pengar (Nu har jag ingen aning om vad jag pratar om utan repeterar bara vad flera kollegor till mig sagt)
                    Proud member of Aquascapers of Sweden

                    Kommentar

                    • Mr Woods
                      • March 2013
                      • 3409

                      Ursprungligen postat av Tommy Vestlie
                      ...Men fasiken inte meningen att kapa jozi81 tråd för bilsnack, sorry Daniel.
                      Vaddådå? Detta är ju garagetråden!

                      Kommentar

                      • Tommy Vestlie
                        • August 2014
                        • 2097

                        Ursprungligen postat av mr woods
                        vaddådå? Detta är ju garagetråden!
                        Proud member of Aquascapers of Sweden

                        Kommentar

                        • jozi81
                          • January 2011
                          • 917

                          Ursprungligen postat av Tommy Vestlie
                          Ja faktiskt lite slarvigt. MB lider lite av Berg o Dalbane sjukan. Ytterligare ett minus är att återförsäljarnas personal inte hinner med kompetensmässigt allt eftersom tekniken i fordonet blir mer och mer avancerat (dvs IT stödet i kupén för föraren). Har haft ett antal ärenden som de helt enkelt inte förstått sig på som jag istället fått lösa själv.

                          Men fasiken inte meningen att kapa jozi81 tråd för bilsnack, sorry Daniel.
                          Jag är otroligt kinkig vad vi pratar om i min tråd.

                          Not!!

                          Bara kul det händer något, sen så är det ju som vanligt, den kille som inte kan resonera sig fram till att bilköp är rena rama mannat för plånboken inte ännu är född!

                          Kommentar

                          • Tommy Vestlie
                            • August 2014
                            • 2097

                            Ursprungligen postat av jozi81
                            Jag är otroligt kinkig vad vi pratar om i min tråd.

                            Not!!

                            Bara kul det händer något, sen så är det ju som vanligt, den kille som inte kan resonera sig fram till att bilköp är rena rama mannat för plånboken inte ännu är född!
                            Bilköp är bland det sämsta men även ofta bland det roligaste vi gör
                            Proud member of Aquascapers of Sweden

                            Kommentar

                            • Mr Woods
                              • March 2013
                              • 3409

                              Precis!
                              Mitt roligaste bilköp var utan tvekan det sämsta!
                              Ändå saknar jag den varje dag, nu när jag väl sålt den!!!

                              Kommentar

                              • Tommy Vestlie
                                • August 2014
                                • 2097

                                Ursprungligen postat av Mr Woods
                                Precis!
                                Mitt roligaste bilköp var utan tvekan det sämsta!
                                Ändå saknar jag den varje dag, nu när jag väl sålt den!!!
                                Har haft förmånen att få föra mycket kul i mitt liv och min racingbil toppar väl pojkdrömmen men, och detta kanske avslöjar min gubbighet, jag tror ingenting slår den 530 XD Individual Touring jag hade några år. En helt fantastik bil på alla sätt. Körglädje, motor, teknik, komfort, inredning, lastkapacitet och väghållning.
                                Proud member of Aquascapers of Sweden

                                Kommentar

                                Arbetssätt...