Akvariegaraget

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ettfettbranamn
    • December 2010
    • 3424

    På tal om bilder så tycker jag den könsneutrale är jävligt hemlig!
    Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..

    Normaliseringsprocessen..
    (Kommunicerar enbart i tankevurpor)

    Kommentar

    • Helene&Andreas
      • January 2009
      • 1336

      Ursprungligen postat av ettfettbranamn
      På tal om bilder så tycker jag den könsneutrale är jävligt hemlig!
      Ooops!

      Kommentar

      • jozi81
        • January 2011
        • 917

        Ursprungligen postat av Jesper Broman
        Snyggt!
        Nu får ni ta och sluta visa era fina rovfiskakvarier. Man kan ju bli smittad.
        Man har ju själv börjat glo på både clariasmalar, rtc och alla möjliga rovfiskar i zooaffärerna. Nu får ni sluta, jag har inte råd med ett stort akvarium till
        Tackar! Bjuder på en kvällsbelysningsbild, 1% effekt på lampan. Klicka på bilden för större version

Namn: ImageUploadedByTapatalk1416047823.709353.jpg
Visningar: 1
Storlek: 183,2 KB
ID: 2164660

        Sen Jesper är det dags ta steget nu!!! Börja med någon pilnäbb, fengädda och Dats samt en Florida gar! Just do it!

        Kommentar

        • Einarsson
          • May 2012
          • 2956

          Vad är måtten på det där? Riktigt coolt!
          350L Diskus

          Kommentar

          • ettfettbranamn
            • December 2010
            • 3424

            Långtxbrettxhögt..
            Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..

            Normaliseringsprocessen..
            (Kommunicerar enbart i tankevurpor)

            Kommentar

            • jozi81
              • January 2011
              • 917

              Ursprungligen postat av Einarsson
              Vad är måtten på det där? Riktigt coolt!
              160*100*60

              Kommentar

              • ettfettbranamn
                • December 2010
                • 3424

                Är inte det där micros gamla burk btw? Var alltid lite avis på hur den såg ut live..
                Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..

                Normaliseringsprocessen..
                (Kommunicerar enbart i tankevurpor)

                Kommentar

                • jozi81
                  • January 2011
                  • 917

                  Ursprungligen postat av ettfettbranamn
                  Är inte det där micros gamla burk btw? Var alltid lite avis på hur den såg ut live..
                  Keibos! Han körde den som salt, men är väl inte omöjligt att micro hade den innan, den känns "lagretlimmad"
                  Men jag köpte den av elisa, då hennes rocka la sig på rygg...

                  Kommentar

                  • jozi81
                    • January 2011
                    • 917

                    @Likan lycka till att undvika Dats efter detta. Hittade en gammal film då jag hade små polota... Som cornflakes!!

                    Kommentar

                    • Likan
                      • April 2012
                      • 2611

                      Akvariegaraget

                      Ursprungligen postat av jozi81
                      @Likan lycka till att undvika Dats efter detta. Hittade en gammal film då jag hade små polota... Som cornflakes!!
                      http://youtu.be/URenXjbozr8
                      Så det fanns en anledning till varför jag skulle in hit och kika.

                      Sitter och bara ler. för att sedan "åh en mal!" "En till!" Eh just det, det var inte det jag skulle titta på. Haha. Suck på mig.

                      Lät de fenorna vara på den oranga? Och vad matar du med?

                      Söta som f*n iaf. Ska ta tag i det där om några veckor när allt är i ordning i skallen igen.

                      Tack för filmen! en knuff är alltid bra.
                      450l, 350l, 125l, 54l och 45l. Fokus på malar, tillsammans med gott & blandat.

                      Kommentar

                      • Jesper Broman
                        • November 2012
                        • 3445

                        Ursprungligen postat av Helene&Andreas
                        Hahaha!
                        Kör Jesper! Men skulle väl ge dig rådet att ge fan i RTC n... Blir ju så satans stor!
                        Nej rtc kommer jag låta bli. Men de är ju så häftiga, och man tycker synd om dom varje gång man ser dom i en affär då dom garanterat kommer att följa med nån hem till ett 200l kar för att dom är så söta när dom är 20cm.

                        Kommentar

                        • Jesper Broman
                          • November 2012
                          • 3445

                          Ursprungligen postat av jozi81
                          Tackar! Bjuder på en kvällsbelysningsbild, 1% effekt på lampan. [ATTACH]72544[/ATTACH]

                          Sen Jesper är det dags ta steget nu!!! Börja med någon pilnäbb, fengädda och Dats samt en Florida gar! Just do it!
                          Pilnäbb eller f-gar skulle jag kunna tänka mig. Men dats har jag än så länge inte förstått vitsen med.

                          Ett par rockor däremot om man hade haft både plats och plånbok som tillät det.

                          Kommentar

                          • jozi81
                            • January 2011
                            • 917

                            Akvariegaraget

                            Ursprungligen postat av Likan
                            Så det fanns en anledning till varför jag skulle in hit och kika.

                            Sitter och bara ler. för att sedan "åh en mal!" "En till!" Eh just det, det var inte det jag skulle titta på. Haha. Suck på mig.

                            Lät de fenorna vara på den oranga? Och vad matar du med?

                            Söta som f*n iaf. Ska ta tag i det där om några veckor när allt är i ordning i skallen igen.

                            Tack för filmen! en knuff är alltid bra.
                            Fryst artemia!

                            Jo malen klarade sig bra, aldrig haft en Dats som gjort något öht mot malar, den där L081 dog knallfall 3 år senare. Den andra malen var en adonis, såldes nyligen då den och min A. Hystrix blev osams trots släktskap
                            Senast redigerad av jozi81; 16 November 2014, 00:18. Anledning: j

                            Kommentar

                            • KristianE
                              • April 2012
                              • 1443

                              Det var ju någon som hade skaffat 10 dats i cornflakes storlek nyligen, så det bör ju finnas på listorna har jag fått för mig.
                              Köp nu Linda, trösta dig med några data (kom, kom till den mörka sidan. Vi har kakor).
                              //Kristian
                              Följ mitt 1440l SA projekt på
                              http://www.zoopet.com/forum/showthre...=152415&page=2

                              Kommentar

                              • Likan
                                • April 2012
                                • 2611

                                Du kan vara lugn Kristian. Jag är på väg till er. Siktar på att bli en mjukisrovis. Haha.

                                När karen är klara här hemma och jag har ett över som backup ifall det skiter sig, då ska jag. Måste välja sort bara... Finns det nån bra sida tro för de olika dats-arterna? (Nej jag har inte googlat själv än. Googlar bara annat skräp just nu.)
                                450l, 350l, 125l, 54l och 45l. Fokus på malar, tillsammans med gott & blandat.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...