Allmänt meddelande

Kollapsa
No announcement yet.

Akvariegaraget

Kollapsa
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

Ursprungligen postat av jozi81 Visa inlägg
    Vilken är den 12e bokstaven i alfabetet?
    Påminner mig om när jag körde racing. Mitt nummer var 81. Vid ett tillfälle så fick jag efter en tävling påhälsning av en rätt kaxig motorcykelsnubbe som fullständigt älskade mitt och bilens nummer
    Proud member of Aquascapers of Sweden

Kommentera

Fasen vad bra de kommer att passa där, rent estetiskt!
      /Johan

Kommentera

Ursprungligen postat av tommy vestlie Visa inlägg
        påminner mig om när jag körde racing. Mitt nummer var 81. Vid ett tillfälle så fick jag efter en tävling påhälsning av en rätt kaxig motorcykelsnubbe som fullständigt älskade mitt och bilens nummer
        HA HA HA!

Hur går bilen förresten, är du nöjd med din 205:a?
        /Johan

Kommentera

Ursprungligen postat av Mr Woods Visa inlägg
          HA HA HA!

Hur går bilen förresten, är du nöjd med din 205:a?
          Jorrå den är OK. Första bilen jag någonsin lämnat in på service eftersom bilens internetuppkopplingen inte fungerade som den skulle .

Tycker nog kanske att min tidigare bmw 5:a var lite mer gediget byggd.

Kommentera

Vad, skojar du!? Har de börjat slarva nu igen...

Tänkte ju byta upp mig till en 204:a, men jag vill ha facelift-versionen och de är fortfarande rätt så dyra. Köper mina bilar kontant...
            /Johan

Kommentera

Tommy: Hahahaha!
              Mr Woods: mm, tror det med, hoppas dom trivs med! Lite zebrabäbisar vore najs!

Bilar ja.. Så fruktansvärt nära spontanbyta Volvon mot en FIAT... Freemont iofs, men Fiat likväl..
              Sansade mig dock.

Kommentera

Vi körde en Fiat som turnébuss i höstas eftersom Tour Service la ner och sålde sina 7,5 meter långa folkvagnar.
                Jag blev lite trött på att Fiat har missförstått var spaken till farthållaren skall sitta, vilket gjorde att jag allt som oftast blinkade höger istället för att sätta igång farthållaren...
                /Johan

Kommentera

Vad, skojar du!? Har de börjat slarva nu igen...

Tänkte ju byta upp mig till en 204:a, men jag vill ha facelift-versionen, och de är fortfarande rätt så dyra. Köper mina bilar kontant...
                  Ja faktiskt lite slarvigt. MB lider lite av Berg o Dalbane sjukan. Ytterligare ett minus är att återförsäljarnas personal inte hinner med kompetensmässigt allt eftersom tekniken i fordonet blir mer och mer avancerat (dvs IT stödet i kupén för föraren). Har haft ett antal ärenden som de helt enkelt inte förstått sig på som jag istället fått lösa själv.

Men fasiken inte meningen att kapa jozi81 tråd för bilsnack, sorry Daniel.

Kommentera

Tommy: Hahahaha!
                    Mr Woods: mm, tror det med, hoppas dom trivs med! Lite zebrabäbisar vore najs!

Bilar ja.. Så fruktansvärt nära spontanbyta Volvon mot en FIAT... Freemont iofs, men Fiat likväl..
                    Sansade mig dock.
                    Många som talat om att byta ut sin V60 mot just Freemont. Samma typ av bil fast för betydligt mindre pengar (Nu har jag ingen aning om vad jag pratar om utan repeterar bara vad flera kollegor till mig sagt)

Kommentera

Ursprungligen postat av Tommy Vestlie Visa inlägg
                      ...Men fasiken inte meningen att kapa jozi81 tråd för bilsnack, sorry Daniel.
                      Vaddådå? Detta är ju garagetråden!
                      /Johan

Kommentera

Ursprungligen postat av mr woods Visa inlägg
                        vaddådå? Detta är ju garagetråden!

Kommentera

Ursprungligen postat av Tommy Vestlie Visa inlägg
                          Ja faktiskt lite slarvigt. MB lider lite av Berg o Dalbane sjukan. Ytterligare ett minus är att återförsäljarnas personal inte hinner med kompetensmässigt allt eftersom tekniken i fordonet blir mer och mer avancerat (dvs IT stödet i kupén för föraren). Har haft ett antal ärenden som de helt enkelt inte förstått sig på som jag istället fått lösa själv.

Men fasiken inte meningen att kapa jozi81 tråd för bilsnack, sorry Daniel.
                          Jag är otroligt kinkig vad vi pratar om i min tråd.

Not!!

Bara kul det händer något, sen så är det ju som vanligt, den kille som inte kan resonera sig fram till att bilköp är rena rama mannat för plånboken inte ännu är född!

Kommentera

Jag är otroligt kinkig vad vi pratar om i min tråd.

Not!!

Bara kul det händer något, sen så är det ju som vanligt, den kille som inte kan resonera sig fram till att bilköp är rena rama mannat för plånboken inte ännu är född!
                            Bilköp är bland det sämsta men även ofta bland det roligaste vi gör

Kommentera

Precis!
                              Mitt roligaste bilköp var utan tvekan det sämsta!
                              Ändå saknar jag den varje dag, nu när jag väl sålt den!!!
                              /Johan

Kommentera

Precis!
                                Mitt roligaste bilköp var utan tvekan det sämsta!
                                Ändå saknar jag den varje dag, nu när jag väl sålt den!!!
                                Har haft förmånen att få föra mycket kul i mitt liv och min racingbil toppar väl pojkdrömmen men, och detta kanske avslöjar min gubbighet, jag tror ingenting slår den 530 XD Individual Touring jag hade några år. En helt fantastik bil på alla sätt. Körglädje, motor, teknik, komfort, inredning, lastkapacitet och väghållning.

Kommentera

Sparar...
                                X