Timpins 412L sydamerikanskt

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Jesper Broman
    • November 2012
    • 3445

    Ursprungligen postat av timpin
    Tack för det Jesper Det är ju precis i sin linda nu och jag har aldrig haft ett "riktigt" nano innan. Jag är försiktigt optimistisk Har fått i lite Crystal Red nu med, 10 st närmare bestämt. Mer mossa framöver är tanken.

    Tyvärr fick jag slänga in en klumpig värmare med som drar ner känslan i det, blir för kallt för kommande Galaxyrasboras annars Slänger upp lite bilder!
    Det där är så snyggt!

    Jag körde ju också räkor för ett tag sen och jag börjar sakna det lite. Men det blir lätt en massa krångel.
    Var försiktig bara med dina räkor för över 24-25 grader så börjar dom dö. Men det har du säkert koll på.

    Kommentar

    • timpin

      • July 2013
      • 94

      Im back! Dock i ny tappning. Finns väl inga kvar i denna tråden.. men OM det nu mot förmodan skulle vara någon som får notiser så är ni hjärtligt välkomna att börja följa min nya tråd istället :
      ÄNTLIGEN!! Idag har jag med hjälp av några vänliga själar hämtat hem en 960l burk efter nästan 7 års uppehåll från akvaristiken, och jag är något så jävulusiskt taggad på att komma igång. Det kommer ta en stund att få det up and running då jag även ska renovera rummet som det ska stå i, men jag tror det kan bli gött! Senast


      Liknande stil och tema är det tänkt, ska ge mig ut på rotjakt framöver ? Denna gången blir det 960l, inbyggt, förmodligen med landdel ovanpå. Lite mer åt paludarium, fast fokus på akvariumet.

      Kommentar

      Arbetssätt...