350 liter asiatiska fiskar ledde till allt möjligt

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Inger H

    • December 2008
    • 11247

    Cathrin, om jag var i din sits med en hane utan hona så skulle jag i alla fall absolut testa - dessa ingår i samma grupp Finns på imazos lista idag!



    "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

    Kommentar

    • Inger H

      • December 2008
      • 11247





      //Inger
      "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

      Kommentar

      • KJE
        • August 2013
        • 1066

        Ursprungligen postat av Inger H
        Cathrin, om jag var i din sits med en hane utan hona så skulle jag i alla fall absolut testa - dessa ingår i samma grupp Finns på imazos lista idag!


        Den var riktigt fin med den där randen på stjärtfenan, själv funderar jag på Apistogramma hongsloi men den där var också fin
        Min projekttråd: https://www.zoopet.com/forum/forum/-...rikansk-biotop

        Kommentar

        • Mu(sic)
          • March 2012
          • 2305

          Ursprungligen postat av Inger H
          Cathrin, om jag var i din sits med en hane utan hona så skulle jag i alla fall absolut testa - dessa ingår i samma grupp Finns på imazos lista idag!


          Kan dom leva ihop menar du?

          Kommentar

          • Inger H

            • December 2008
            • 11247

            Japp .

            //Inger
            "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

            Kommentar

            • Inger H

              • December 2008
              • 11247

              Ursprungligen postat av Inger H
              Japp .

              //Inger
              Dessa tillhör ju samma grupp, så jag skulle absolut testa

              //Inger
              "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

              Kommentar

              • Mu(sic)
                • March 2012
                • 2305

                Jag har skrivit upp namnet och tänker ringa till Djurmagga i morron. Hoppas!

                Kommentar

                • Inger H

                  • December 2008
                  • 11247

                  Ursprungligen postat av Mu(sic)
                  Jag har skrivit upp namnet och tänker ringa till Djurmagga i morron. Hoppas!


                  //Inger
                  "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                  Kommentar

                  • Mu(sic)
                    • March 2012
                    • 2305

                    Det verkar liksom gå troll i det här med könsbestämning och sånt Jag köpte tre jättefina oreange-röda svärdbärare privat för nån vecka sen. När vi träffades och gjorde upp sa hon att honorna hon fött upp har små svärd. Jag läste lite om det och dom kan ju ha det tydligen. Men jag är i alla fall säker på att jag har två hanar och en hona Men dom är ju ett fint inslag i karet i alla fall.

                    Bolivianerna verkar trivas jättebra förutom att den lilla minstingen blir jagad av dom andra än hit och än dit. Men det verkar i stort sett vara begränsat till matdags. Sjunkfodret jag köpte är mycket populärt och bolivianerna hinner ju med att äta innan allt tar slut. Jag har även provat att ge räkrom som jag sparade undan när jag gjorde räkmackor och det var en riktig megahit. Det sjunker fast i lagom takt liksom så alla hinner med att äta av det. Sen sitter det ju ihop i klasar en del av det och det var riktigt kul att kolla på när fiskarna kivades Det har blivit mer intressant att studera vad som händer i det karet nu sen jag köpte bolivianerna. Dom är roliga.

                    Kommentar

                    • Inger H

                      • December 2008
                      • 11247

                      Bolivianer är både vackra och roliga, kanske kommer dessa på nytt i något av mina kar

                      //Inger
                      "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                      Kommentar

                      • KJE
                        • August 2013
                        • 1066

                        Ursprungligen postat av Inger H
                        Bolivianer är både vackra och roliga, kanske kommer dessa på nytt i något av mina kar

                        //Inger
                        Och tåliga om jag har förstått det hela rätt
                        Min projekttråd: https://www.zoopet.com/forum/forum/-...rikansk-biotop

                        Kommentar

                        • Bluewing

                          • August 2012
                          • 10522

                          Trevligt att få se ditt fina kar Cathrin. Håller tummarna för att singellivet snart skall vara ett minne blott för din Panduro.
                          Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                          Juwel Lido 120

                          Kommentar

                          • Mu(sic)
                            • March 2012
                            • 2305

                            Ursprungligen postat av Bluewing
                            Trevligt att få se ditt fina kar Cathrin. Håller tummarna för att singellivet snart skall vara ett minne blott för din Panduro.
                            Tack! Jag glömde konstigt nog bort att ringa DM men jag får väl göra det i morron i stället.

                            Kommentar

                            • Inger H

                              • December 2008
                              • 11247

                              Ursprungligen postat av Mu(sic)

                              Tack! Jag glömde konstigt nog bort att ringa DM men jag får väl göra det i morron i stället.
                              Beställ två honor!

                              //Inger
                              "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                              Kommentar

                              • Mu(sic)
                                • March 2012
                                • 2305

                                Yes!

                                Kommentar

                                Arbetssätt...