350 liter asiatiska fiskar ledde till allt möjligt

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • tanteva
    • September 2015
    • 1399

    ..

    Kommentar

    • Mu(sic)
      • March 2012
      • 2305

      Nu har jag bestämt mej för en plan B om det inte kommer några apisar åt mej i morron. Om dom har några kvar så tänker jag köpa dorsigeror i stället. Om så blir fallet tänker jag faktiskt flytta scalarerna till Lidot och ha dorsigerorna i Visionkaret. Jag skulle gärna ha en plan C också men den har jag inte kommit på ännu. Har dom fina svärdbärare så blir det såna också.

      Kommentar

      • Mu(sic)
        • March 2012
        • 2305

        När jag ändå satt och tänkte på min plan B så bestämde jag mej för att det behövs mer sand i Visionkaret så nu har jag hällt i ett försvarligt lager finare sand där. Lite mer dvärgciklid-vänligt

        Kommentar

        • Inger H

          • December 2008
          • 11247

          Du kommer inte att ångra dig om du köper L.dorsigera. Vackra, trevliga och mycket tåligare att hålla än apisar. Så plan B är toppen tycker jag .

          //Inger
          "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

          Kommentar

          • Mu(sic)
            • March 2012
            • 2305

            Förutom att dom inte har några kvar. Jag hoppas att jag kommer hem med NÅNTING i morron

            Kommentar

            • Inger H

              • December 2008
              • 11247

              Ursprungligen postat av Mu(sic)
              Förutom att dom inte har några kvar. Jag hoppas att jag kommer hem med NÅNTING i morron
              Håller tummarna Cathrin

              //Inger
              "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

              Kommentar

              • Mu(sic)
                • March 2012
                • 2305

                Tack Inger Jag håller tummarna för dej också

                Kommentar

                • Inger H

                  • December 2008
                  • 11247

                  Ursprungligen postat av Mu(sic)
                  Tack Inger Jag håller tummarna för dej också


                  //Inger
                  "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                  Kommentar

                  • tanteva
                    • September 2015
                    • 1399

                    börjar dagen med att hålla tummarna .. så NÅGOT kommer i en fin påse =D

                    Kommentar

                    • Mu(sic)
                      • March 2012
                      • 2305

                      Japp! I min fina påse följde det med fem bolivianska fjärilsciklider 'Riktigt pigga och tuffa rackare som nu bor i Visionkaret tillsammans med scalarerna, neonerna och siameserna. Och en grinig ancistrus Det fanns ett gäng som såg ut att vara vuxna men dom flesta av dom var hanar så jag valde ut några av dom mindre. Jag hoppas att det ska vara två hanar och resten honor. Men helt säker är jag minsann inte. Konstigt nog ser dom inte lika pluttiga ut här i mitt ganska stora kar som dom gjorde i butiken Jag har ju tänkt många gånger förut på bolivianer så nu blev det av

                      Dom verkar gilla algtabletterna som siameserna och ancistrusen fajtas om
                      Senast redigerad av Mu(sic); 06 September 2016, 19:22.

                      Kommentar

                      • Mats Bryzell

                        • February 2007
                        • 18956

                        Ursprungligen postat av Mu(sic)
                        Japp! I min fina påse följde det med fem bolivianska fjärilsciklider 'Riktigt pigga och tuffa rackare som nu bor i Visionkaret tillsammans med scalarerna, neonerna och siameserna. Och en grinig ancistrus Det fanns ett gäng som såg ut att vara vuxna men dom flesta av dom var hanar så jag valde ut några av dom mindre. Jag hoppas att det ska vara två hanar och resten honor. Men helt säker är jag minsann inte. Konstigt nog ser dom inte lika pluttiga ut här i mitt ganska stora kar som dom gjorde i butiken Jag har ju tänkt många gånger förut på bolivianer så nu blev det av

                        Dom verkar gilla algtabletterna som siameserna och ancistrusen fajtas om
                        Gôtt att höra, att du har fått hem lite fina ciklider! Toppen!

                        Kommentar

                        • Inger H

                          • December 2008
                          • 11247

                          Så kul Cathrin, grattis till nykomlingarna, nu blir det nytändning för dig . Sedan bilder när dom har blivit hemmastadda .

                          //Inger

                          "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                          Kommentar

                          • Mu(sic)
                            • March 2012
                            • 2305

                            Tack Mats!

                            Kommentar

                            • Mu(sic)
                              • March 2012
                              • 2305

                              Ursprungligen postat av Inger H
                              Så kul Cathrin, grattis till nykomlingarna, nu blir det nytändning för dig . Sedan bilder när dom har blivit hemmastadda .

                              //Inger
                              Jo jag har redan filmat dom och dom är så sööööta Nu blir det spännande igen!

                              Kommentar

                              • tanteva
                                • September 2015
                                • 1399

                                jaaaaa påsen kom till sist hurra vad kul =D ser fram emot bilder på dom alla =D

                                Kommentar

                                Arbetssätt...