200L blev 310L

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mr Woods
    • March 2013
    • 3409

    Jo, det var ju nästan ett halvår sedan jag skrapade rutan, så det kanske är dags nu...

    Kommentar

    • Mr Woods
      • March 2013
      • 3409

      Hur är det nu, det går fortfarande bara att lägga in bilder som Goldmedlem?

      Kommentar

      • KJE
        • August 2013
        • 1066

        Ursprungligen postat av Mr Woods
        Hur är det nu, det går fortfarande bara att lägga in bilder som Goldmedlem?
        Tyvärr så är det så, tror forumet skulle leva upp mer om alla kunde lägga in bilder, men fortfarande bara goldmedlemmar som sagt.
        Min projekttråd: https://www.zoopet.com/forum/forum/-...rikansk-biotop

        Kommentar

        • Mr Woods
          • March 2013
          • 3409

          OK. Såg att det var bilder uppladdade i Skolakvariedelen av icke Goldmedlemmar, men de kanske åtnjuter specialregler då...
          Nu brukar jag ju visserligen själv vara Goldmedlem, men eftersom forumet är så svårt att följa i nuvarande form blir det inte att jag är inne tillräckligt mycket för att det skall kännas befogat att betala för det. Det blir väl att jag pyntar in om jag plötsligt grips av en lust att visa mängder av bilder.

          Kommentar

          • Inger H

            • December 2008
            • 11247

            Tråkigt att du inte vill vara goldis längre Johan.

            //Inger
            "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

            Kommentar

            • Mr Woods
              • March 2013
              • 3409

              Det är inte så att jag inte vill. Jag skulle ju kunna betala bara för den goda sakens skull.
              Däremot är det inget jag skulle ha nytta av själv. Forumet hade varit lika krångligt att följa även om jag blev Goldmedlem igen.
              Jag skall åtminstone försöka följa er "gamlingars" trådar ett tag framöver, och överväga att betala in som en rent solidarisk handling!
              Senast redigerad av Mr Woods; 15 December 2016, 18:28.

              Kommentar

              • flygrc
                • June 2006
                • 2755

                Lägg en film på tuben och länka, funkar alltid Kört så ett tag men kände att bra forum är värda att sponsra men med det sagt behöver väl inte alla vara guldisar hela tiden?
                https://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=159029
                Nr 11.. Infinity 153, 900 l blivande SA.

                Kommentar

                • Mr Woods
                  • March 2013
                  • 3409

                  Ursprungligen postat av flygrc
                  Lägg en film på tuben och länka, funkar alltid Kört så ett tag men kände att bra forum är värda att sponsra men med det sagt behöver väl inte alla vara guldisar hela tiden?
                  Det är bara det att jag egentligen inte har så mycket att visa. I brist på tid och plats så står karen bara och går, ibland orkar jag byta vatten.

                  Kommentar

                  • flygrc
                    • June 2006
                    • 2755

                    Ursprungligen postat av Mr Woods

                    Det är bara det att jag egentligen inte har så mycket att visa. I brist på tid och plats så står karen bara och går, ibland orkar jag byta vatten.
                    Ja allt har sin tid, du visar när den tiden kommer
                    https://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=159029
                    Nr 11.. Infinity 153, 900 l blivande SA.

                    Kommentar

                    • Tommy Vestlie
                      • August 2014
                      • 2097

                      Ursprungligen postat av Mr Woods

                      Det är bara det att jag egentligen inte har så mycket att visa. I brist på tid och plats så står karen bara och går, ibland orkar jag byta vatten.
                      Stopper förbi en kortis för att önska dig en riktigt God Jul!
                      Proud member of Aquascapers of Sweden

                      Kommentar

                      • Mr Woods
                        • March 2013
                        • 3409

                        Äntligen har jag ett par cupido som vaktar rom! Det skall bli intressant att se hur det går, de har valt en perfekt plats i en "grotta" under en stor redmoore-rot.

                        Kommentar

                        • Mr Woods
                          • March 2013
                          • 3409

                          Det är sannerligen en veritabel "lekstuga" som hålls i mitt akvarium just nu!
                          Ett par cupido leker gång på gång, det simmar runt små L181-yngel, och idag upptäckte jag coryägg på ena gavelrutan.
                          Tråkigt nog verkar det än så länge bara vara L-malarnas yngel som i någon mån överlever, men det kanske bättrar sig med resten också, om man bara låter dem hållas. Jag har ju börjat "plantera" upp akvariet lite, så att fler gömslen med tiden skall bildas.

                          Kommentar

                          • Mats Bryzell

                            • February 2007
                            • 18956

                            Gôtt med en uppdatering, Johan!
                            Härligt att läsa om utvecklingen i karet!

                            Kommentar

                            • Bluewing

                              • August 2012
                              • 10522

                              Japp spännande och kul att det rullar på. Är film något man får önska?
                              Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                              Juwel Lido 120

                              Kommentar

                              • Mr Woods
                                • March 2013
                                • 3409

                                Ursprungligen postat av Bluewing
                                Japp spännande och kul att det rullar på. Är film något man får önska?
                                Skall se om jag lyckas ordna med en filmsnutt nu till helgen!

                                Kommentar

                                Arbetssätt...