200L blev 310L

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Mats Bryzell
    svarade
    Ursprungligen postat av Mr Woods

    Skall se om jag lyckas ordna med en filmsnutt nu till helgen!
    Det blir spännande! Det är ju nästan ett år sedan man fick se lite rörliga bilder på karet - så, ös på bara!

    Lämna en kommentar:


  • Mr Woods
    svarade
    Ursprungligen postat av Bluewing
    Japp spännande och kul att det rullar på. Är film något man får önska?
    Skall se om jag lyckas ordna med en filmsnutt nu till helgen!

    Lämna en kommentar:


  • Bluewing
    svarade
    Japp spännande och kul att det rullar på. Är film något man får önska?

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Gôtt med en uppdatering, Johan!
    Härligt att läsa om utvecklingen i karet!

    Lämna en kommentar:


  • Mr Woods
    svarade
    Det är sannerligen en veritabel "lekstuga" som hålls i mitt akvarium just nu!
    Ett par cupido leker gång på gång, det simmar runt små L181-yngel, och idag upptäckte jag coryägg på ena gavelrutan.
    Tråkigt nog verkar det än så länge bara vara L-malarnas yngel som i någon mån överlever, men det kanske bättrar sig med resten också, om man bara låter dem hållas. Jag har ju börjat "plantera" upp akvariet lite, så att fler gömslen med tiden skall bildas.

    Lämna en kommentar:


  • Mr Woods
    svarade
    Äntligen har jag ett par cupido som vaktar rom! Det skall bli intressant att se hur det går, de har valt en perfekt plats i en "grotta" under en stor redmoore-rot.

    Lämna en kommentar:


  • Tommy Vestlie
    svarade
    Ursprungligen postat av Mr Woods

    Det är bara det att jag egentligen inte har så mycket att visa. I brist på tid och plats så står karen bara och går, ibland orkar jag byta vatten.
    Stopper förbi en kortis för att önska dig en riktigt God Jul!

    Lämna en kommentar:


  • flygrc
    svarade
    Ursprungligen postat av Mr Woods

    Det är bara det att jag egentligen inte har så mycket att visa. I brist på tid och plats så står karen bara och går, ibland orkar jag byta vatten.
    Ja allt har sin tid, du visar när den tiden kommer

    Lämna en kommentar:


  • Mr Woods
    svarade
    Ursprungligen postat av flygrc
    Lägg en film på tuben och länka, funkar alltid Kört så ett tag men kände att bra forum är värda att sponsra men med det sagt behöver väl inte alla vara guldisar hela tiden?
    Det är bara det att jag egentligen inte har så mycket att visa. I brist på tid och plats så står karen bara och går, ibland orkar jag byta vatten.

    Lämna en kommentar:


  • flygrc
    svarade
    Lägg en film på tuben och länka, funkar alltid Kört så ett tag men kände att bra forum är värda att sponsra men med det sagt behöver väl inte alla vara guldisar hela tiden?

    Lämna en kommentar:


  • Mr Woods
    svarade
    Det är inte så att jag inte vill. Jag skulle ju kunna betala bara för den goda sakens skull.
    Däremot är det inget jag skulle ha nytta av själv. Forumet hade varit lika krångligt att följa även om jag blev Goldmedlem igen.
    Jag skall åtminstone försöka följa er "gamlingars" trådar ett tag framöver, och överväga att betala in som en rent solidarisk handling!
    Senast redigerad av Mr Woods; 15 December 2016, 18:28.

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Tråkigt att du inte vill vara goldis längre Johan.

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • Mr Woods
    svarade
    OK. Såg att det var bilder uppladdade i Skolakvariedelen av icke Goldmedlemmar, men de kanske åtnjuter specialregler då...
    Nu brukar jag ju visserligen själv vara Goldmedlem, men eftersom forumet är så svårt att följa i nuvarande form blir det inte att jag är inne tillräckligt mycket för att det skall kännas befogat att betala för det. Det blir väl att jag pyntar in om jag plötsligt grips av en lust att visa mängder av bilder.

    Lämna en kommentar:


  • KJE
    svarade
    Ursprungligen postat av Mr Woods
    Hur är det nu, det går fortfarande bara att lägga in bilder som Goldmedlem?
    Tyvärr så är det så, tror forumet skulle leva upp mer om alla kunde lägga in bilder, men fortfarande bara goldmedlemmar som sagt.

    Lämna en kommentar:


  • Mr Woods
    svarade
    Hur är det nu, det går fortfarande bara att lägga in bilder som Goldmedlem?

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...