Omvanlingen till L46 kar

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • solis
    • July 2008
    • 5064

    Omvanlingen till L46 kar

    Okej såg att korten är riktigt kassa men jag hoppas ni får en uppfattning ändå.

    Detta karet har varit ett lowtech kar från början som var helt utan teknik förutom ljusrampen då, efter något år satte jag i en liten pump men nu har jag en rejäl pump, det som är häri just nu är mina pansarmalsyngel, några äppelsnäckor, riliräkor och mina venesuelas black pansarmalar.
    Det är meningen att snäckorna och v black ska flytta till aquaterrariet snart, väntar bara på att vattnet ska köra in sig lite mer där, ynglen ska få växa till sig och sen flytta, när detta är klart och jag har fixat lite med grottor och sånt här så ska mina l 046 or komma i här, just nu är dom i en breedingbox på 2 liter så att jag har lite koll på dom att dom äter, dom är mellan 2,-3 cm och 5 stycken, dessa kom hem i måndags.

    Det kommer säkert dröja någon månad innan hela prossesen är färdig men man ska ju skynda sakta och ingenting blir säkert som jag planerat heller.

    Har märkt att jag har fått 2 färger på mina pansarmalsyngel hälften är mycket ljusare än den andra hälften som är som dom ska, det ska bli spännande att se hur dom ser ut som vuxna

    Klicka på bilden för större version

Namn: P1270784.jpg
Visningar: 1
Storlek: 147,8 KB
ID: 2183944Klicka på bilden för större version

Namn: P1270785.jpg
Visningar: 1
Storlek: 151,0 KB
ID: 2183945Klicka på bilden för större version

Namn: P1270797.jpg
Visningar: 1
Storlek: 111,4 KB
ID: 2183946Klicka på bilden för större version

Namn: P1270735.jpg
Visningar: 1
Storlek: 96,1 KB
ID: 2183947
    Det finns ingen anledning att se dom dåliga sidorna, dom är många nog ändå.
    1 st 600 liter1 st 310 liter 1 st 310 liter pansarmalar, kampis, malar
    100 liter, pansarmalsyngel och pansarmalar,
    56 liters low-tech test, pansarmalar,körsbärsräkor o amanoräkor
Arbetssätt...