Större akvarium, fler möjligheter :)

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • macke_fisk
    • December 2005
    • 4442

    Större akvarium, fler möjligheter :)

    Hejsan alla!

    Gjorde ett fynd i tisdags, köpte mig ett kar med tillbehör och en ställning med ställbara fötter för 600 kr! Vilket klipp för ett liter större än 80 liter, 70*35*35.

    Jag har tagit lite bilder på det och denna tråd kommer handla om akvariet och dess invånare + akvariumets utveckling. Ska försöka uppdatera regelbundet. Nu har detta bara varit igång 11 timmar och det ser bra ut .

    Är sjukt nöjd med min inredning.
    MVH macke_fisk
  • macke_fisk
    • December 2005
    • 4442

    #2
    Bilder!
    Bifogade filer
    MVH macke_fisk

    Kommentar

    • macke_fisk
      • December 2005
      • 4442

      #3
      Kom hem igår med några guppys . Nu får det vänta med fisk i några veckor men det tror att sista fisken som ska komma i blir förhoppningsvis ett par dvärgcikllider eller något i den stillen . Ni får gärna lägga till en komentar om inredningen eller något annat om ni undrar något .
      MVH macke_fisk

      Kommentar

      • hannesc
        • December 2009
        • 13085

        #4
        ser ju mysigt ut till en början. men i med massa massa mer växter. av olika höjder. o i med sten o rötter. kanske ett gäng eklöv på botten`?

        kanske skaffa en lysramp till så du får extra mycket ljus

        Kommentar

        • macke_fisk
          • December 2005
          • 4442

          #5
          Tack för inputen hannesc, mer växter kommer vid lön. Vilka vet jag inte men några trevliga ska det säkert bli . Mina vallisar skjuter ut skott lite här och var efter bara lite mer än en vecka och det är super roligt .
          MVH macke_fisk

          Kommentar

          Arbetssätt...