Akvariekällaren

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • LAncer
    svarade
    Sen på lördag blir det upp tidigt och packa lite fisk. Men denna gången bara .30 påsar. Får se vad man kommer hem med efter auktionen .

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Det rullar på.i min källare med .Små uppdateringar mellan alla övrrtidtimmar på jobbet.

    Jag plockar lite rom varje dag nästan av min corydoras panda och merlini . Får se om det blir några yngel av dom. Alla mina cw10 yngel så har bara ett klarat sig tyvärr. Men bättre än inga .


    Sen har jag råkat bli med Guldbrabsyngel. Då jag flytta massa fisk till fälligt. Och ser ofta att det kryllar av dom. .

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Liten film på dom ny inköpta

    Lämna en kommentar:


  • ICC
    svarade
    Får minsann ta mig i kragen å besöka Neonfisken och Planteimporten någon dag.

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Bjuder på en bild från super koi

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Vi besöker inte små många . Men neonfisken var riktigt trevlig rätt mycket kar men med blandat i och fint . Men super koi var vi med det var riktigt häftigt då dom har både massa fisk och utställning med alla dammtillbehör.

    Lämna en kommentar:


  • ICC
    svarade
    Hur var de danska butikerna Lancer? Är Neonfisken att rekommendera att besöka. Eller besökte du någon annan butik som är sevärd?

    Lämna en kommentar:


  • LindaAlgo
    svarade
    Ursprungligen postat av LAncer
    Alltid roligt med projektet . Då jag aldrig tiktihr blir nöjd med allat. Gillar att hitta lösningar och nya grejro. ..
    Förstår det!

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Nu är man i danmark och kollar i butiker. Och blå planeten.. än så länge har det blivit ett inköp

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Alltid roligt med projektet . Då jag aldrig tiktihr blir nöjd med allat. Gillar att hitta lösningar och nya grejro. ..

    Lämna en kommentar:


  • LindaAlgo
    svarade
    Önskar verkligen att jag hade plats med för ett sådant projekt.

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Detta med att ha akvarium som står i garaget som man försöker sälja och ingen är intresserad. Det tycker jag är jobbigt att se tomma akvarium..

    Så jag fick ställa in dom och hitta en plats åt dom så länge .så blev 3st 105liter till .
    ​​​​jag som inte skulle ha så många akvarium igång .

    Igår köpte jag med mig lite mer led belysning för att mina förbrukningen. 18w istället för 30watt .gör ju lite skillnad kanske. Lite gult ljus men funkar än då bra. Hoppas dom får in flera så man kan byta ut på mera Akvarium.

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Så här blev det igår av dom sakerna jag hade hemma just nu. Bara fixa lite mera sten och löv/grenarna.

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Då jag inte fått sålt mot lido 120l . Så fick det flytta ner i källaren till tv rummet. Ska se vad man kan hitta på för roligt i detta. Kan tänka mig massa grenar och löv och någon snygg tetra och apistogramma av något slag.. men finns mycket att välja på. Får se om man kan hitta något i Danmark eller i Örebro om jag kan hålla mig så länge.

    Lämna en kommentar:


  • LindaAlgo
    svarade
    Vad tråkigt med förlusten men hoppas att de lekar snart så att de blir fler!

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...