Akvariekällaren

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • LAncer

    • February 2010
    • 846

    Kommentar

    • LAncer

      • February 2010
      • 846

      Kommentar

      • Superpescado
        • March 2020
        • 715

        Snyggt! Du odlar väl inga räkor? Kanske dags för det i 54 liters.

        Kommentar

        • LAncer

          • February 2010
          • 846

          Ursprungligen postat av Superpescado
          Snyggt! Du odlar väl inga räkor? Kanske dags för det i 54 liters.
          jo då räckor finns det redan odling på i garaget men kommer allt bli några räckor i här i sedan

          Kommentar

          • LAncer

            • February 2010
            • 846

            Även jag har stora motgångar ibland som är jobbigt . 375l vatten på golvet igen och en massa död fisk 2lek grupper av Malawi .

            Så nu åk det karet ut på gräsmattan. Ser ej någon synlig spricka så tippen nästa för detta....

            Hoppas kunna kämpa igenom dessa motgångar jag haft ett nu .då jag ej skrivit om dom. Men just nu känns lyckan väldigt långt bort

            Kommentar

            • Nando

              • October 2017
              • 6050

              Vad hemskt. Lider med dig.

              Kommentar

              • Superpescado
                • March 2020
                • 715

                Tråkigt att se! Det är ett jävla skitår på alla olika sätt.
                hoppas att oturen är över nu

                Kommentar

                • ICC
                  • November 2006
                  • 1310

                  Nej nej nej, vad trist och vad synd med fiskarna. Hoppas du har golvbrunn och att du inte tappar lusten. Kom igen LAncer.

                  Kommentar

                  • LAncer

                    • February 2010
                    • 846

                    Ursprungligen postat av ICC
                    Nej nej nej, vad trist och vad synd med fiskarna. Hoppas du har golvbrunn och att du inte tappar lusten. Kom igen LAncer.
                    i garaget har jag ej golv brunn ;( så bara fram med våtdammsugaren. och köra på . golven blev ju iallafall renare

                    Kommentar

                    • LAncer

                      • February 2010
                      • 846

                      Då jag nu har lagt ner så mycket tid och pengar bar att bygga upp allt så vill man ju inte lägga ner fast det var när a idag att jag bara spika igen dörren och inte gå ut där igen. men det är ju bara tankar man får i huvudet när det är mycket mot gångar dom senaste 2 månader så har det dött ca 70 st fisk av olika lek grupper som man byggt upp genom åren. så gör inte covid det lättar just nu,

                      Men bara att försöka blicka framåt då ett nytt år kommer och hoppa på nya möjligheter.
                      men jag gick precis ut ibland alla akvarium för att fota lite fisk att sälja av för att finanserna ett 375kar
                      så såg jag i alla fall lite positivt i ett kar mina ny köpta Goby hade lekt bifogar en lite film
                       

                      Kommentar

                      • Ekenberg
                        • December 2017
                        • 3910

                        Tjena LAncer. Lider med dig och vet ju verkligen hur det känns . Man måste liksom hitta glädjen i det lilla och låta det få ta lite tid tills lusten kommer åter. Och som jag känner dig är du strax tillbaka med full kraft. Och lite är ju hobbyn så att om allt bara flyter på händer ju inget nytt, så ibland kan ju ett läckande kar bli starten på något nytt. Jättetråkigt dock att du förlorat flera avelgrupper. Lycka till

                        Kommentar

                        • Superpescado
                          • March 2020
                          • 715

                          Häftig att gobyn lekt. Dom hann inte vara där många dagar

                          Kommentar

                          • LAncer

                            • February 2010
                            • 846

                            Jobbigt att ha några dagar ledigt. Råka köpa mig 3st 222liter kar. Så dom kom med hem leverans. Så då fick dom åka upp direkt.

                            Träställning som dom kom med kommer jag byta ut när jag har beställt hem en ny i ALU. Men får ta det längre fram

                            Så nu har jag snart 63 av 65 kar igång i garaget

                            Kommentar

                            • LAncer

                              • February 2010
                              • 846

                              Kommentar

                              • Ekenberg
                                • December 2017
                                • 3910

                                God fortsättning. Önskar jag hade lite av din energi. Kul att hör att du trotts lite bakslag kör på.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...