Akvariekällaren

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Nando

    • October 2017
    • 6050

    De lär inte vara svårsålda

    Kommentar

    • LAncer

      • February 2010
      • 846

      Idag åkte sista lasten får lokalen hem.med saker bra skräp kvar nu .


      Så kom man hem skulle sätta upp butikställningen men måste kapa benen lite imorgon då det ej gick in överallt på grund av ojämt golv .

      Så i helgen blir det nog lite mer byggs hemma med alla ställningar och luftsystem.

      Kommentar

      • LAncer

        • February 2010
        • 846

        Nu var den på plats och ska skruvas fast i väggen. Så har man bara 12st akvarium att tvätta ur

        Kommentar

        • LAncer

          • February 2010
          • 846

          På började luft ledning ikväll. 20mm vp-rör . Hämta 90meter igår men får nog hämta mera eller så är det precis att det räcker.

          Kommentar

          • LAncer

            • February 2010
            • 846

            Nu har man monterat på nästa ställning med. Blir snygg när allt blir färdigt. Ska se om jag får upp lite belysning i denna ställning innan helgen är slut .

            ​​​​​​

            Kommentar

            • Nando

              • October 2017
              • 6050

              Det ser bra ut! Vad snabbt du jobbar!

              Kommentar

              • ICC
                • November 2006
                • 1310

                Ser snyggt och bra ut Lancer. De Resun luftpumparna du har på bild är riktigt trevliga att använda sig utav till luftdrivna ställningar. Tysta, driftsäkra och hyffsat billiga i inköp.

                Kommentar

                • LAncer

                  • February 2010
                  • 846

                  Jag kan inte riktigt hålla mig från bygget. Så gasar på. Belysning och alla luft kranar fixat i denna ställbingen .och nu åker alla kar in med efter en grov städning ute .

                  Man har ju en del kar i garager att gå igenom sen bär allt är klart.

                  Tackar för alla kommentarer det hjälp till att köra på fast det kan vara svårt ibland .

                  Kommentar

                  • LAncer

                    • February 2010
                    • 846

                    Nu fick man backa ett par steg igen . 3wt kar i ställningen hade bestämt sig för att börja läcka. Så bara att kör om köra rätt

                    Kommentar

                    • Nando

                      • October 2017
                      • 6050

                      Så tråkigt.

                      Kommentar

                      • LAncer

                        • February 2010
                        • 846

                        Ursprungligen postat av Nando
                        Så tråkigt.
                        Tråkigt men. Snart på G igen

                        Kommentar

                        • ICC
                          • November 2006
                          • 1310

                          Trist med läckande akvarium. Men se det positivt, du var där och upptäckte det tidigt. Värre är det att komma hem till blöta golv och torra fiskar. Börjar se riktigt spännande ut med dina ställningar och alla akvarium. Helt klart intressant med en träff hos dig som Ekenberg var inne på

                          Kommentar

                          • LAncer

                            • February 2010
                            • 846

                            Ursprungligen postat av ICC
                            Trist med läckande akvarium. Men se det positivt, du var där och upptäckte det tidigt. Värre är det att komma hem till blöta golv och torra fiskar. Börjar se riktigt spännande ut med dina ställningar och alla akvarium. Helt klart intressant med en träff hos dig som Ekenberg var inne på

                            ja det är skönt att man såg det


                            Ja känner att detta kommer bli riktigt bra när allt är på.sin plats. Sen skulle det vara trevligt med en träff här med kanske. Men har någon vägran förbi så är man alltid välkommen.

                            Kommentar

                            • LAncer

                              • February 2010
                              • 846

                              Får bjud på lite fisk bilder idag. Måste njuta lite med i allat kaos. Dessa snygg Guppy kommer jag köra på sen. En har jag en grupp med Corydoras Eques som jag ska försöka mig på att odla på lite

                              Kommentar

                              • LAncer

                                • February 2010
                                • 846

                                Idag hitta jag mitt kampfisk yngel den har växt på bra trodde den var borta roligt att man hitta massa som.man trodde var borta .

                                Kommentar

                                Arbetssätt...