Akvariekällaren

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • LAncer
    svarade
    Idag var man en sväng och handla hem lite grus till ställningen och så det är snar ett dags för lite fisk in den

    Sedan ställt upp nästa ställning som ska igång 6st 125liter med 50*50*50 Cm. Så måste bara köpa mera Marksten så den kommer upp i rätt höjd. Men dessa kar ska även borras så det blir lätt att byta vatten. Så blir det led belysning över varje kar

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Så till er som ju undra över min led belysning. Så på kan man se på denna bilden. Lite skillnad. Det gula ljuset är Jula led belysning 10w. Sedan det mer vita är mina nya led plattor.

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Nu så har jag fått upp mina 375liter iallafall 2st. LED-belysning upp och igång . Så nu är det grus och sand som ska inhandlas.
    video, dela, kameratelefon, videotelefon, gratis, ladda upp

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Ursprungligen postat av ICC
    Jaha, var det din egen annons. Då var mitt inlägg klumpigt gjort. Ursäkta
    Det är lungt.

    Lämna en kommentar:


  • ICC
    svarade
    Jaha, var det din egen annons. Då var mitt inlägg klumpigt gjort. Ursäkta

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Ursprungligen postat av ICC
    Ja den står just nu i mitt garage. Men den passar ej riktigt in som jag vill så därför har jag lagt ut den på annons .

    Lämna en kommentar:


  • ICC
    svarade
    Tjena,
    Något för dig kanske?
    Akvarium butikställning säljes i Mariestad - Blocket

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Går iallafall lite fisk ut i garaget ändå

    Fick hem några små fjärilciklider så kanske få bli nästa projekt att odla på

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Monterat upp led belysning i nästa ställning med. Så nu hoppas jag att jag får hem mina trafos som jag beställt så kan jag tända upp nästa ställning som är klar för att hålla lite fisk .

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Ursprungligen postat av Nando
    Jag hoppas också att din energi kommer tillbaka. Men även utan energi verkar du få mer gjort än jag får på mina mest energiska dagar
    Ja du en del får man gjort men det går ändå segt fram. Då jag nu mera ej orkar lyfta alla akvarium själv längre. När jag ha ett energi och en Hel i kroppen flyfte ett jag runt på 375liter akvarium upp och ner från mina träställningar. Men men kanske får inse att det är bra med hjälp ibland med

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Så idag efter jobbet fick jag hjälp av mot och far att lyfta och flytta en ställning. Sedan flytta jag en del när dom hade åkt. Så tar med en film på hur det ser ut nu. Mycket kvar ännu men en sida kommer nog vara klar till nyår hoppas jag. Så får mitten gången bli efter nyår när jag hämta nya ställningen..

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Jag hoppas också att din energi kommer tillbaka. Men även utan energi verkar du få mer gjort än jag får på mina mest energiska dagar

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Ursprungligen postat av Munin
    Snygga fiskar! Förstår inte hur du hittar alla energi men jag är allt lite avundsjuk haha.
    riktigt coola men kommer att växa ur mitt akvarium. Då måste man ju skaffa större kar.

    Ja du energi vet jag inte om jag har mycket längre tyvärr. Kör bara på ändå. För att slippa tänka på massa annat. Jag kan ju bara hoppas att all energi kan komma tillbaka så man orkar slutföra allt man börjt med


    ​​​​

    Lämna en kommentar:


  • Munin
    svarade
    Snygga fiskar! Förstår inte hur du hittar alla energi men jag är allt lite avundsjuk haha.

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...