Akvariekällaren

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • stefant
    svarade
    Jag hade varit intresserad av att se om du odlar växter. Eller labyrintfiskar.

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Gott nytt på er alla .

    Jag tänkte kolla lite vad man vill se här på nya året som uppdateringar. ???
    Då jag har varit dålig med det då jag uppdaterar på flera ställen för att nå ut. Men gillar fortfarande forum

    Facebook: alex's hobby odling
    Instagram: Hobby.odling





    Skickat från min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Ursprungligen postat av ICC
    Hoppas han öppnar butik...i Skåne då förstås.
    Kul att du lägger upp bilder från din lokal. Men jäklar vilket dunder arbete att flytta allt det där till ny lokal
    Jag har flytta allt några gånger nu så man lär sig något nytt varje gång man bygger upp i en ny lokal. Men skulle vilja ha en lokal med jämn takhöjd så man slipper böja sig för komma fram på vissa delar.

    Skickat från min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Ursprungligen postat av LoGeek
    Ska du öppna butik om du hittar större lokal eller är det bara hobby?
    Hobby som jag vill över går till butik/odling. Men lär bara var hobbyverksamhet ett tag till.

    Skickat från min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

    Lämna en kommentar:


  • ICC
    svarade
    Hoppas han öppnar butik...i Skåne då förstås.
    Kul att du lägger upp bilder från din lokal. Men jäklar vilket dunder arbete att flytta allt det där till ny lokal

    Lämna en kommentar:


  • LoGeek
    svarade
    Ska du öppna butik om du hittar större lokal eller är det bara hobby?

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Bjuder på lite mer bilder ikväll.

    Skickat från min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Ursprungligen postat av ICC
    Ställningen är annorlunda och fräsig, men ville du inte putsa till och måla den fin innan du tog den i drift..
    Skulle ju varit fint att målet den. Men är bara jag som kommer se den. Sen letar man större lokal så lägger ej så mycket tid på finputsa just nu.

    Skickat från min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

    Lämna en kommentar:


  • ICC
    svarade
    Ställningen är annorlunda och fräsig, men ville du inte putsa till och måla den fin innan du tog den i drift..

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Ursprungligen postat av LindaAlgo
    Vad roligt med fler kar! Vad ska det bli i dem?
    Just nu går det med lite Malawi på uppväxt. sen får det nog bli apistogramma

    Skickat från min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

    Lämna en kommentar:


  • LindaAlgo
    svarade
    Vad roligt med fler kar! Vad ska det bli i dem?

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Diskus växer på bra iallafall

    Har även ikväll fått iordning på 2st akvarium till . Det är smidigt när.msn driver allt nästa på en stor luftpump. Men kanske snart är dags att fixa en ny större. Just nu driver den ca 60 ST akvarium. Och nu har vi ca 100st igång allt från 15liter- 720litrer akvarium

    Skickat från min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Idag såg man en annons på ett brunt juwel lido 120. En som skulle passa bra hemma . Så det åkte jag och hämta fick med mig en massa mer saker. Som en ställning med hörn akvarium som någon har lagt ner sin själ i. Då det är med överingen och botten tömning och sedan glidande täckglas . Riktigt fina kar men ställningen skulle behöva lite färg.

    Skickat från min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

    Lämna en kommentar:


  • Rufus
    svarade
    Min dröm är att kunna ha vatten och avlopp snyggt dolda högst två meter bort... inte nära den drömmen ens...

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Ursprungligen postat av Rufus
    Det var några stycken att hålla reda på! Imponerad.
    Ja det är en del att ha koll på men jag håller på att underlätta allt underhålll med borrade akvarium och massa droppknappar för vatten byte.

    Man måste ju ha något att göra efter jobbet.

    Skickat från min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...