Allmänt meddelande

Kollapsa
No announcement yet.

Akvariekällaren

Kollapsa
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

• ICC
    svarade
    Imponerad hur du sliter och kämpar med dina akvarium. Ser ut att bli kalasbra i garaget

Kommentera:

• LAncer
    svarade
    Ursprungligen postat av Superpescado Visa inlägg
    Hur många akvarium är planen att ha i nya rummet?
    ja planen är väl iallafall att få ut nästan alla akvarium från källare och byta vissa akvarium . Så antal är jag i söker på just nu. Men har iallafall 12 375liter så tomma så vad som helst kan hända

Kommentera:

• Superpescado
    svarade
    Hur många akvarium är planen att ha i nya rummet?

Kommentera:

• LAncer
    svarade

Kommentera:

• LAncer
    svarade
    Idag blev det att riva ner min ena ställning som var tom. Och flytta ut i garaget så jag kan börja fundera på hur allt ska stå. Rätt smidigt att ha alu ställningar så man man flytta runt dom innan man bygger nya i trä/stål. Så jag vet vart jag kan montera elementen sen så dom ej är i vägen för karen.

Kommentera:

• LAncer
    svarade
    Ursprungligen postat av Nando Visa inlägg
    Du är verkligen effektiv! Snyggt jobbat!
    försöker var så effektiv som möjligt och använda många timmar på dyngnet.
    män ändå i helgen haft min Barn hemma så har ej grejat mycket men när jag får tiden gör jag det 150% så man kommer vidare.

tackar för kommentaren

Kommentera:

• Nando
    svarade
    Du är verkligen effektiv! Snyggt jobbat!

Kommentera:

• LAncer
    svarade
    Så får har golvet helt klart.

Så får var en ställning i källaren tömd på vatten så nu blir det att sanera karen och bara flytta ut ställning utan kar så man kan få lite mer uppfattning av ytan och och varta jag vill allt.

Kommentera:

• LAncer
    svarade
    Så igår kväll måla man golvet en gång blir en gång till idag så är det dags att börja bygga upp lokalen sedan med vatten och avlopp och montera elementen .

Så jag är på god väg att kunna bli klar till hösten så man kan flytta in lite fiskar.

Kommentera:

• LAncer
    svarade

Kommentera:

• LAncer
    svarade

Kommentera:

• LAncer
    svarade
    Så brukar bli fullfart när jag gör något. .

Nu så bjuder jag på lite fika bilder istället för bygg bilder.

Kommentera:

• Ekenberg
    svarade
    Superfart som vanligt, det kommer bli jättebra.

Kommentera:

• LAncer
    svarade
    Så nu var lister runt taket monterat och även målat väggar och tak en gång. Bara två gånger kvar att måla det . Så hoppas på att måla golv snart med vill ju börja bygga ställningar och fixa ut vatten och avlopp.

Kommentera:

• LAncer
    svarade
    Ja ni känner nog mig så är allt klart för att måla ändå idag. Montera upp alla skivor och städat ur och tvätta golvet. Nu börjar det tråkiga att måla väggar och tak och sist golvet. Måla är det värsta jag vet.

Kommentera:

Sparar...
X