Allmänt meddelande

Kollapsa
No announcement yet.

Akvariekällaren

Kollapsa
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

Jag gör på.i fullfart som vanligt så i med ca 40kg sten och Sedna ett par kg sand

Så nu får det stå till säga tills imorgon tills dimman lägger lägger
    men fortfarande har jag ingen fisk till detta kar.?
    ​​​​​​men hittar nog något tillslut . Sen en fråga ska man köra helt utan växter i detta kar tro?

Kommentera

Passar perfekt till Lejonhuvudciklider och Kongotetra.
      Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
      http://www.youtube.com/user/c90368
      /Maths

Kommentera

Minnen

Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
        http://www.youtube.com/user/c90368
        /Maths

Kommentera

Ursprungligen postat av c90368 Visa inlägg
          Passar perfekt till Lejonhuvudciklider och Kongotetra.
          Det kan ju var ett bra förslag. Men kongotetra tycker jag blir lite för stora.

Kommentera

Nu så har dimman lättat . Men har fortfarande lite för dåligt fart i vattnet så blir nog att fixa till något.

Kommentera

Ser ut som ett trevligt stream akvarium så en stream pump skulle väl passa bra...
              Viva Leo Buscaglia

Kommentera

Ursprungligen postat av åheim Visa inlägg
                Ser ut som ett trevligt stream akvarium så en stream pump skulle väl passa bra...
                Ja det får nog bli en sådan men gillar ju inte att se tekniken. Så måste gömma den på ett bra sätt.

Kommentera

Du kan väl gömma den lite smidigt bakom en rot eller stenhög?

Kommentera

Ja och uppe i hörnen är det ju mörkt så där lär den bli osynlig, dem vita delarna på fluvalutblåset syns dock...varför ska dem göra dem vita??
                    Viva Leo Buscaglia

Kommentera

Ursprungligen postat av åheim Visa inlägg
                      Ja och uppe i hörnen är det ju mörkt så där lär den bli osynlig, dem vita delarna på fluvalutblåset syns dock...varför ska dem göra dem vita??
                      Alla utblås ska byggas om så dom.är svarta PVC rör sedan

Kommentera

Idag blev det iväg till Tibro Akvariefiskodling JEPO och in handla fisk blev 30st Svart neontetra
                        10st sewellia lineolata

Kommentera

Ursprungligen postat av Superpescado Visa inlägg
                          Du kan väl gömma den lite smidigt bakom en rot eller stenhög?
                          Ska ut och leta fram lite olika får jag se om man kan lägga en bakom en rot

Kommentera

Ursprungligen postat av LAncer Visa inlägg
                            Idag blev det iväg till Tibro Akvariefiskodling JEPO och in handla fisk blev 30st Svart neontetra
                            10st sewellia lineolata
                            Hur var priserna där? Visste inte att det fanns en odling där ute. Den måste väl vara relativt nystartad?

Kommentera

I tibro köpte jag mina corydoras cw010. Super bra

Kommentera

Ursprungligen postat av Superpescado Visa inlägg
                                I tibro köpte jag mina corydoras cw010. Super bra
                                Hur stort är det? Det finns väldigt lite information om stället på nätet.....

Kommentera

Sparar...
                                X