Allmänt meddelande

Kollapsa
No announcement yet.

Akvariekällaren

Kollapsa
X
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

Ursprungligen postat av Ekenberg Visa inlägg

Ja det där känner man ju igen.....några akvarium har jag allt ståenade men sedan begränsade jag ytan till endast ett av skåpen under akvariet samt två små plastbackar i lokalen. Det är svårt men behövs. Utsortering ....
    Ja det behövs men ändå har jag rensat ett par gånger. Och blir lika mycket varje gång ..

Kommentera

Igår var man iväg och kolla på fisken som jag hade beställt. Och ska hämta hem dom på lördag . Och i brevlådan låg ett ett gäng med nya grottor.

Och mina corydoras reticulatus VF lekte lite få se om det är kvar någon rom ikväll..

Kommentera

Kul. Hör gör du när du föder upp coridoras , tar du hand om rommen eller kan den vara kvar med förldrafisken.

Kommentera

Ursprungligen postat av Ekenberg Visa inlägg
          Kul. Hör gör du när du föder upp coridoras , tar du hand om rommen eller kan den vara kvar med förldrafisken.
          Jag brukar plocka romen och kläcka den i separat . Men ibland får en del rom sitta kvar finns det lite att gömma sig i så brukar några klara sig och att dom vuxna är matade.

Kommentera

Ursprungligen postat av LAncer Visa inlägg

Jag brukar plocka romen och kläcka den i separat . Men ibland får en del rom sitta kvar finns det lite att gömma sig i så brukar några klara sig och att dom vuxna är matade.
            Tänkte ju föra ett försök nu till hösten, iallafall med vf goldstripe , men kanske också med sterbai och panda. Vi får väl se....

Kommentera

Dagens spontan inköp

​​​​​​Akvastabil 180liter med möbel
              fx6
              L-015 2st
              L-106 3st
              Rötter
              Och grottor.

Kommentera

Ursprungligen postat av LAncer Visa inlägg
                Dagens spontan inköp

​​​​​​Akvastabil 180liter med möbel
                fx6
                L-015 2st
                L-106 3st
                Rötter
                Och grottor.
                Förstår dig, du behövde verkligen ett akvarium till.
                jag roade mig med att hjälpa en kopia att flytta ett 720 idag. Finns alltid något man kan syssla med....

Kommentera

Haha, spontanköpa akvarium har jag nog aldrig lyckats med.

Kommentera

Ursprungligen postat av Jenny_E Visa inlägg
                    Haha, spontanköpa akvarium har jag nog aldrig lyckats med.
                    Jo det har jag gjort ett par gånger..

Men åkte för att köpa malarna men fick sånt erbjude så karet fick följa med .

​​​​​​

Kommentera

Kommentera

Kommentera

Kommentera

Så där kom det lite bilder.. måste nog ta och lära mig att fot lite bättre. .

Men som vanlig denna morgon då jag har semester igen så starta man med kaffe och går ner i källaren och kollar lekmoppar och grottor

Ingen corydoras rom idag. Men mina L-O15 ligger på rom och mina L-147 ligger med rom första gången .

Kommentera

Kul att få läsa om dina framgångar!
                              Med vänlig hälsning Linda

Kommentera

Sparar...
                              X