Allmänt meddelande

Kollapsa
No announcement yet.

"Vattensamlingen"

Kollapsa
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

ApeviaX
    Archocentrus multispinosus
    "Vattensamlingen"
    X-Aquatic

Kommentera

ApeviaX
      "Vattensamlingen"
      X-Aquatic

Kommentera

Snyggt!
        Med vänlig hälsning Linda

Kommentera

Ursprungligen postat av LindaAlgo Visa inlägg
          Snyggt!
          Tackar, o förlåt för så seg respons.
          ApeviaX
          "Vattensamlingen"
          X-Aquatic

Kommentera

Tänk att man ska fall ur, eller iaf inte synas aktivt här på forumet hela tiden.
            Man skriver lite, har massor idéer, tips, frågor etc. men av någon anledning glömmer jag av mig och faller ur "rutinen" med Zoopet.

Fördelen blir när man som ex. fallet med Mats underbara Akvariestuga tråd kan sträckläsa en hel drös sidor med sköna inlägg. Däremot kommer man ju lite off och kan inte få in sina frågor, sin input etc. "på rätt plats" när man inte är inne "som sig bör".

Gött att man iaf kommer tillbaka och kan njuta och varva ner i den stressiga vardagen med just en go' tråd eller 2, eller 3... på Zoopet, ciklid.org m.fl.

Det har hänt en del och saker är i görningen, inga stora projekt men alltid lite kul på G

Närmast ska jag kanske ta o skrapa rent frontglaset på Juwelkaret så ni kan få en uppdatering om det

Över och ut, Nicke Spjuth
            ApeviaX
            "Vattensamlingen"
            X-Aquatic

Kommentera

Kul att se dig här Nicke!
              Du får ösa på med uppdateringar, bilder och filmer när du får feeling - det skall bli spännande!

Kommentera

Ursprungligen postat av Mats Bryzell Visa inlägg
                Kul att se dig här Nicke!
                Du får ösa på med uppdateringar, bilder och filmer när du får feeling - det skall bli spännande!
                Ja för tusan absolut.
                Kul o se att du var så kvick på pucken

Skulle vilja påstå att jag utöver min fundering ovan, även krigar lite med min egna perfektionism... men lär jag mig bara att sluta ha så högra krav på allt så blir det lite enklare

Har precis pangat ner en minigrupp om 4 snäcklekarmultisar samt ett år Indian Platy i 2 olika burkar i förrådet.
                ApeviaX
                "Vattensamlingen"
                X-Aquatic

Kommentera

Sparar...
                X