Diskus & annat

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Mr Woods
    svarade
    Ursprungligen postat av Helene&Andreas
    Passar ju perfekt... Det är ju dubbla maxhastighet på en Volvo... Volvo slutade tillverka bilar 1975...
    Haha, och därför envisades jag fram till för ett par år sedan att köra en Mercedes som började tillverkas 1979...

    Lämna en kommentar:


  • Helene&Andreas
    svarade
    Ursprungligen postat av HWH
    Eller 0-60 på 22 minuter. Det är ju maxhastighet i det här landet
    Passar ju perfekt... Det är ju dubbla maxhastighet på en Volvo... Volvo slutade tillverka bilar 1975...

    Lämna en kommentar:


  • HWH
    svarade
    Ursprungligen postat av Bluewing
    Det är ju skönt att Helena åtminstone har ett enda Sverigevänligt argument. Ja förutom vi på Zoopet förstås.
    Och mamma. Ja och Akvarielagret i Bromma...Bägge blir besökta vid varje Sverigetur med snikvolvon.

    Lämna en kommentar:


  • Bluewing
    svarade
    Det är ju skönt att Helena åtminstone har ett enda Sverigevänligt argument. Ja förutom vi på Zoopet förstås.

    Lämna en kommentar:


  • Mr Woods
    svarade
    Haha, ja! Det är ju på grund av Norge som det finns snikmodeller!

    Ursprungligen postat av HWH
    Eller 0-60 på 22 minuter. Det är ju maxhastighet i det här landet
    Haha! Du har inte sett mig köra i Norge!
    Senast redigerad av Mr Woods; 06 March 2015, 20:22.

    Lämna en kommentar:


  • HWH
    svarade
    Eller 0-60 på 22 minuter. Det är ju maxhastighet i det här landet

    Lämna en kommentar:


  • HWH
    svarade
    Bil är typ den enda anledningen att jag skulle tänka mig att flytta hem till Sverige. Här kostar ju en snikvolvo som ett hus och det är det enda man har råd att köra. 0-100 på 25 minuter.

    Lämna en kommentar:


  • Bluewing
    svarade
    Vår Subaru outback är ju med överallt när vi tränar med vår Flatcoated retriever. Så det är den vi söker skydd i med leriga kläder efter en eftermiddag i höstskogen. Det är inte så att vi inte rengör den utan ser bilen som en del av vår fritid och att den tål rengöring även på insidan Men menade inte att starta en debatt om interiörhygienen i bilen. Retades mera med Einarsson som nybilsägare.

    Lämna en kommentar:


  • Shepard
    svarade
    Denna Toyotaägare har bara druckit cola i sin "nya" bil än så länge, och naturligtvis råkade jag öppna en flaska som var lite väl omskakad, men hann öppna bildörren innan och hålla ut flaskan innan katastrofen blev alltför stor... Är väl synd att kalla mig pedant, men skräp som tomflaskor, godispapper och parkeringskvitton blir inte långvariga i min bil.

    Lämna en kommentar:


  • Mr Woods
    svarade
    Nej kan det!

    Lämna en kommentar:


  • Einarsson
    svarade
    Ursprungligen postat av Bluewing
    Vi Subaruägare som tänker att denna bil tål allt t o m mat gör också så ibland.
    Tål & tål. Det kan bli fläckar i bilen!

    Lämna en kommentar:


  • Bluewing
    svarade
    Vi Subaruägare som tänker att denna bil tål allt t o m mat gör också så ibland.

    Lämna en kommentar:


  • Mr Woods
    svarade
    Ursprungligen postat av Bluewing
    Grattis! Tycker jag anar en tvärstolt ton hos ägaren Blir det kvällsmaten serverad i bilen med instruktionsboken som den stora underhållningen?
    Det vet du väl Johnny, att det bara är vi Mercedesägare som äter i våra nya bilar!

    Lämna en kommentar:


  • Einarsson
    svarade
    Äta i bilen!? Är du helt från vettet? INGEN mat får förekomma i bilen!

    Men ja, jag är toknöjd.

    Lämna en kommentar:


  • Bluewing
    svarade
    Grattis! Tycker jag anar en tvärstolt ton hos ägaren Blir det kvällsmaten serverad i bilen med instruktionsboken som den stora underhållningen?

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...