Jaså. Jag har fått för mig att han ALLTID har det dock. Men ja man får ju boka möte nån gång. Det lär ju dröja innan det blir dags.
Först ska ju allting monteras, inredas, etc. Sen tänkte jag smygbörja såklart och skicka i corystimmet på 10 fiskar ungefär till en början. Ett av filtrena på (detta på 800l/h) som redan är inkört, men jag tänker smyga väldigt sakta och tänkte att Diskusarna är de sista fiskarna som får hoppa i så det är säkert för dom.
HAVREFRAS så j**** snyggt! Där måste jag försöka hämta inspiration, isåfall måste jag köpa massa mangrooverötter och försöka pussla ihop dem på något sätt och "bygga" en stor rot av mindre rötter.
Javisst är karet jättesnyggt! Om man gillar scaping så är det lite som en extremt stort scapingkar.
Gillar du det så är det ju bara att köra.
Men kan tycka själv att det blir lite som att fiskarna blir en del av stylingen. Lite som en riktigt snyggt inredd lägenhet.
Så för mig blir det snyggt och stelt samtidigt. Saknar livet i inredningen. Kan inte sätta fingret på vad som blir lite avtändande.
Kanske ser det för planerat ut?
Det är inte menat som kritik utan bara en kommentar direkt från hjärt-trakterna.
Javisst är karet jättesnyggt! Om man gillar scaping så är det lite som en extremt stort scapingkar.
Gillar du det så är det ju bara att köra.
Men kan tycka själv att det blir lite som att fiskarna blir en del av stylingen. Lite som en riktigt snyggt inredd lägenhet.
Så för mig blir det snyggt och stelt samtidigt. Saknar livet i inredningen. Kan inte sätta fingret på vad som blir lite avtändande.
Kanske ser det för planerat ut?
Det är inte menat som kritik utan bara en kommentar direkt från hjärt-trakterna.
Det är alla dessa tankar man vill höra. Det är bara roligt. Men som du säger beror det ju på vad man gillar. Det finns ju även mycket gömställen osv i en sån typ av layout vilket är bra. Jag vill ha det relativt öppet men ändå mycket gömställen, och ganska öppen botten för rengöringsaspekterna och för corysar.
Comment