Drömmen om ett Discusakvarium

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mats Bryzell

    • February 2007
    • 18956

    Ursprungligen postat av Bluewing
    Just connected
    Always connected!
    Jag skall rycka i lite folk som kanske kan fixa fram bra ex. av dessa, och kolla vad som kan hända längre fram.
    Fasen, dom påminner en aning om Ivanacara adoketa som jag har en bild på i min avatar.
    I. adoketa skall jag sannerligen ha igen, ytterligare en favorit.


    Kommentar

    • Inger H

      • December 2008
      • 11247

      I adoketa hade jag köpt om dom inte hade varit sååå dyra. Har tittat på många filmer på YT av just adoketa - dina filmer också Mats, så himla snygga

      //Inger
      "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

      Kommentar

      • Bluewing

        • August 2012
        • 10522

        Tänkte också på adoketa när jag såg dessa Krobia Xinguensis.
        Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
        Juwel Lido 120

        Kommentar

        • Mats Bryzell

          • February 2007
          • 18956

          Ursprungligen postat av Inger H
          I adoketa hade jag köpt om dom inte hade varit sååå dyra. Har tittat på många filmer på YT av just adoketa - dina filmer också Mats, så himla snygga
          //Inger
          Ursprungligen postat av Bluewing
          Tänkte också på adoketa när jag såg dessa Krobia Xinguensis.
          Japps, I. adoketa är något av det fränaste jag haft. Där kan vi snacka annorlunda beteende och kroppsspråk!



          Kommentar

          • Inger H

            • December 2008
            • 11247

            [QUOTE=Mats Bryzell;n2376119]


            Japps, I. adoketa är något av det fränaste jag haft. Där kan vi snacka annorlunda beteende och kroppsspr

            Ja just deras beteende fastnade jag för, men fasen dyrare än kvalitetsdiskus ju.

            //Inger
            "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

            Kommentar

            • Bluewing

              • August 2012
              • 10522

              Såg att Ivanacara Adoketa finns hos Imazo för futtiga 1220 riksdaler. Just saying
              Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
              Juwel Lido 120

              Kommentar

              • Mats Bryzell

                • February 2007
                • 18956

                [QUOTE=Inger H;n2376122]
                Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                Japps, I. adoketa är något av det fränaste jag haft. Där kan vi snacka annorlunda beteende och kroppsspr
                Ja just deras beteende fastnade jag för, men fasen dyrare än kvalitetsdiskus ju.
                //Inger
                Njaaee... Det gäller bara att dra i rätt spenar. Dom finns att få tag på. Kostar ett par hundra styck, men det gör väl ingenting?

                Kommentar

                • Mats Bryzell

                  • February 2007
                  • 18956

                  Ursprungligen postat av Bluewing
                  Såg att Ivanacara Adoketa finns hos Imazo för futtiga 1220 riksdaler. Just saying
                  Hmmm, då är det en väldig efterfrågan just nu. Konstigt... det finns andra kranar att ösa ur. Måste kollas dock!

                  Kommentar

                  • Mats Bryzell

                    • February 2007
                    • 18956

                    Ursprungligen postat av Bluewing
                    Såg att Ivanacara Adoketa finns hos Imazo för futtiga 1220 riksdaler. Just saying
                    Det är dessa man skall låta gå på fribete och göra sin grej i karet, kom jag just på!

                    Kommentar

                    • Bluewing

                      • August 2012
                      • 10522

                      Ursprungligen postat av Mats Bryzell

                      Det är dessa man skall låta gå på fribete och göra sin grej i karet, kom jag just på!
                      Smartaste insikten idag
                      Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                      Juwel Lido 120

                      Kommentar

                      • Mats Bryzell

                        • February 2007
                        • 18956

                        Ursprungligen postat av Bluewing
                        Smartaste insikten idag
                        Ja, skall det vara på det dyra sättet kan man ju bli rik på nolltid!

                        Kommentar

                        • Bluewing

                          • August 2012
                          • 10522

                          Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                          Ja, skall det vara på det dyra sättet kan man ju bli rik på nolltid!
                          Exakt! Har kollat runt på lite andra forum och de som haft just Ivanocara Adoketa beskriver den som bästa dvärgcikliden, stor personlighet, oförglömlig och liknande. Snacka om en fisk som lämnat avtryck. Klicka på bilden för större version

Namn: 9B3DA28A-75F9-4219-B620-550A769B282C.jpeg
Visningar: 162
Storlek: 94,0 KB
ID: 2376132
                          Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                          Juwel Lido 120

                          Kommentar

                          • Inger H

                            • December 2008
                            • 11247

                            IMAZO har adoketa på sin lista hela tiden, undrar varför? Förmodligen för dyra för oss vanliga . Trisslotter kanske...

                            //Inger
                            "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                            Kommentar

                            • Mats Bryzell

                              • February 2007
                              • 18956

                              Ursprungligen postat av Inger H
                              IMAZO har adoketa på sin lista hela tiden, undrar varför? Förmodligen för dyra för oss vanliga . Trisslotter kanske...
                              //Inger
                              Det finns andra vägar...

                              Kommentar

                              • Mats Bryzell

                                • February 2007
                                • 18956

                                Ursprungligen postat av Bluewing
                                Exakt! Har kollat runt på lite andra forum och de som haft just Ivanocara Adoketa beskriver den som bästa dvärgcikliden, stor personlighet, oförglömlig och liknande. Snacka om en fisk som lämnat avtryck. Klicka på bilden för större storlek  Namn:	        9B3DA28A-75F9-4219-B620-550A769B282C.jpeg Visningar:	1 Storlek:	94.0 kB ID:     	2376132
                                Ja, som sagt, adoketa är något av det häftigaste jag någonsin haft. Det är inte för inte jag har en av mina som avatar!
                                Senast redigerad av Mats Bryzell; 14 December 2017, 21:16.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...