Renvering av 54L kar! Hjälp!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • kryddan803
    • July 2011
    • 241

    Renvering av 54L kar! Hjälp!

    Hej! Jag har ett 54L kar som jag är väldigt trött på; Växterna tar sig inte och ser bara allmänt tråkiga ut, alger överallt, börjar få tillbaks mina gamla fiender physorna, Inredningen e tråkig.
    JAG HATAR DET!

    Ngn som kan komma med idéer på vad jag ska göra med akvariumet? :/ (Bilder kmr)

    Hjälp

    //Kryddan803
  • kryddan803
    • July 2011
    • 241

    #2
    Fotografi är en biljett tillbaka till fina minnen….. Lär dig ta bilder för att minnas de fina stunderna! Läs mer Senaste inläggen Vad Är En DSLR-Kamera? Kameror, linser & utrustning Vad är en DSLR-kamera? DSLR är en term som har… Läs mer » Vilka Objektiv Ska Du Välja Till Din Kamera? Kameror, linser & utrustning … Fotografi som minne Läs mer »


    Fotografi är en biljett tillbaka till fina minnen….. Lär dig ta bilder för att minnas de fina stunderna! Läs mer Senaste inläggen Vad Är En DSLR-Kamera? Kameror, linser & utrustning Vad är en DSLR-kamera? DSLR är en term som har… Läs mer » Vilka Objektiv Ska Du Välja Till Din Kamera? Kameror, linser & utrustning … Fotografi som minne Läs mer »


    Fotografi är en biljett tillbaka till fina minnen….. Lär dig ta bilder för att minnas de fina stunderna! Läs mer Senaste inläggen Vad Är En DSLR-Kamera? Kameror, linser & utrustning Vad är en DSLR-kamera? DSLR är en term som har… Läs mer » Vilka Objektiv Ska Du Välja Till Din Kamera? Kameror, linser & utrustning … Fotografi som minne Läs mer »


    bilderna ^^

    Kommentar

    • hannesc
      • December 2009
      • 13085

      #3
      okej


      först. vatten ända upp. alltid. finns få saker som är fulare än att se vattenytan så där.

      rensa ut ordentligt o sen kanske du kan köra en hardscape med tex snäcklekande tangayikaciklider?

      asså typ vit sand o massa sten.

      Kommentar

      • kryddan803
        • July 2011
        • 241

        #4
        Tack för ditt svar! Ja jag ska fylla up det idag, har inte riktigt hunnit Asså just nu går det guppy, platy, körsbärsräkor, crystalred räkor och en algätare däri som jag inte kan göra av ngn annanstans... Men haru nån idé var jag kan göra med alla växter som inte trivs? Vad kan det vara? Tror oxå att akvariumet börjat läcka men kan berätta mer om det senare...

        Kommentar

        Arbetssätt...