Egengjord BTN bakgrund i betong / Frigolit

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • gonzo44
    • October 2007
    • 2770

    #16
    jag har lackat en bakgrund med biltemas lack men den har ej kommit i vattnet än, lite annat som skall bli klar först men det är nära..
    kollat lite här på forum och biltemas lack ska fungera, tyvärr finns den bara i blankt, men det ska finnas en golv lack som oxå ska fungera, tyvärr vet jag inte tillverkare eller vad den sälgs ett av problemen är väl att den härdar saktare än vad det står på burken och låter man den inte torka mettan strykningarna ken det bli missfägningar när den varit i vattnet ett tag
    Ha De gött Mvh/ Ulrik http://www.familjensnygg.se/

    Kommentar

    • BillyL.
      • March 2010
      • 62

      #17
      När jag googlade för ett tag sedan på att göra bakgrunder så hittade jag en zoopet tråd från 2003... Där så skrev de att man skulle blanda i salt i lacken för att den inte skulle bli så blank. Tyvärr hittar jag inte tråden nu. Undrar om det funkar?

      Kommentar

      • mgamhov
        • January 2012
        • 23

        #18
        det hade varit kanon om det hade funkat :P tack för ALLA svar :P lutar åt att köpa lite båtlack :P när algerna kommer på ser det ju narurligt ut ändå. Det ända jag hört är att man ska lacka för att inte PH värdet ska stiga men har ju fiskar som gillar det och man tvättar bort det "lösa" betonget så ska det va no-problem sen kan ju även lägga in bild på mitt kar som jag inte har börjat göra bakgrund till än

        Kommentar

        • mgamhov
          • January 2012
          • 23

          #19
          Imagehack Cp:ar så lägger ut dem efter gymmet imrn

          Kommentar

          Arbetssätt...